OwnSkin vs N80 of N95

• Lemco

Hey mensen

Ik heb een klein smetje, mijn toestel heeft 2 maal een update gekregen maar nu kan ik via www.ownskin.com geen zelf gemaakte thema's meer op het toestel instaleren. In het display komt dan te staan ‘'Certificaatfout neem contact met de leverancier van de toepassing’'. Maar voor de updates had ik het totaal geen problemen mee. Nu ik het via het toestel zelf probeer te downloaden blijkt dat het een sis is de Nseries met de nieuwe software ondersteunen alleen isis. Heeft iemand een goed alternatief voor Ownskin om zelf je van je eigen afbeeldingen een thema's blijven maken en ook kunnen instaleren op de N80 en de toekomstige N95?

Lemco

• Priscilla

Hoi Lemco, zelf maak ik thema's voor de 40 serie van nokia. Dit met het software programma van Nokia zelf. Nokia heeft ook software pakketen voor andere type's van de nokia.

Naast ownskin, die ik ook wel heb gebruikt, heb je nog zedge en mobile9 waar je thema's kan downloaden.

Volgens mij op het forum van nokia zelf, staan de verschillende software pakketten om zelf thema's te maken voor de dus diverse type's nokia, bij theming chat geloof ik.

Mail me anders ff, dan kan ik je alle linken doorsturen van bovenstaande adressen. Ik weet niet of ik dat hier mag neerzetten.

Priscilla

• Lemco

Hey Precilla,

Misschien een tip maar als je op m'n naam klikt krijg je mijn Hotmail adres wel. Het probleem zit ‘m in het instaleren, omdat de N80 de Symbian OS 9.1 3rd heeft ondersteund het toestel geen ’'sis programma's, alleen ‘'isis’'. Lekker creatief bezig zijn lukt wel het downloaden lukt ook maar zodra het toestel vraagt om het te instaleren duurt het ff en daarna komt in het beeldscherm te staan, (Certificaatfout neem contact op de leverancier dan dit product). Ik heb het via GPRS gedaan, de instructies door gennomen maar toen kon het toestel de link niet vinden. En als laatste via WLAN/Wifi en daar kon je het ook wel schudden. Het toestel heeft tot 2x aan toe een software update gehad, maar voor de software updates kon ik gewoon de thema’s instaleren. Waarom opeens nu niet meer? Eind deze maand of begin Mei heb ik hopelijk de N95, en die heeft weer een verbeterde software voor virussen enzo want in de N95 zit Symbian OS 9.2 3rd Edition. Ik weet niet of de thema’s op de N95 wel werken.

Groetjes

Lemco

• Soldaat

Hey Lemco,

Ga eens naar je “Toepassingen beheer” (Toep. Beh. - zo heet het bij de N73) en kijk bij de instellingen daarvan via “opties”.

Ik heb daar “Software-installatie” op Alles staan. Staat die van jou op “Alleen ondertekend”?

En Online Cetif.controle heb ik op Uit staan.

Het zou volgens mij wel hier aan kunnen liggen.

Veel succes,

Tommy

• Lemco

Ik ga het nog eens proberen, bedankt met deze gouden tip. Normaal gesproken ben ik wel iemand die alles bijna kan oplossen, en als ik zelf probleman heb dat het meestal oo wel lukt, maar je ziet maar weer de wonderen zijn de wereld niet uit.

Lemco