N73 of N80

• kees-jan

Ik wilde wat weten ivm de aanschaf van een nieuwe telefoon ik twijfel tussen de n73 of de n80, en ik wil een nokia ik weet niet beter wat zijn de voor en nadelen ten opzichte van elkaar, en wat is het verschil tussen de 73 en de 73 me, is dit alleen de twee gig kaart die erbij zit of ook menu structuur

bedankt alvast voor het meedenken

kees-jan

• Lemco

Het verschil ui de N73 en N73 ME is weinig je geeft gelijk het antwoord alleen de 2GB MiniSD is erbij geleverd. De N73 is op de markt gekomen als camera toestel van Nokia, dus dan heb je een 3.2 Mpixel camera met Carl Zeiss opticus lens, en autofocus. Het toestel is lichter dan de N80(i) de N73 weegt 116 gram. De N80 is als internet slider op de markt gezet, het toestel heeft een 3.0 Mpixel camera maar zonder autofocus, en Carl Zeiss lens. Met de N80 heb je te maken met WLAN/Wifi 802.11 b/g. Maar dat is dan ook het enige wat de N73 dan ook niet heeft, voor de rest hebben ze bijna dezelfde mogelijk heden. Later is de N80 Internet Edition op de markt gekomen maar daar is alleen een verbeterde internet browser in gezet en je kunt internetbellen. Kortom de N80i is een internet slider en de N73 een camera toestel. Eind April komt de N95 die eigenlijk alles aan boord heeft zowel van de N80i als de N73. Veel succes met je keuze.

Lemco

• kees-jan

bedankt lemco…..denk dat ik dan toch voor de N73 ga

greetz kees-jan

• Lemco

Goede keuze, De N80 is qua software een stuk verbeterd, toen hij op de markt kwam. Maar de N80 heeft gewoon een slechte bouwkwaliteit en is een bagger slider. De N73 is een goede candybair daar zul je geen spijt van hebben.

Lemco