LG KE970 Shine

• Suzanne

Hallo iedereen,

Ik heb net een tijde zitten lezen en zoeken op dit forum, maar een echt antwoord op mijn vragen heb ik niet kunnen vinden. Ik hoop dat iemand mij kan helpen?

1 Wie heeft er ervaringen met de LG KE970? en dan met name met het maken van foto's, die zou ik graag ergens willen zien?

2 Ik heb op dit moment een sim only abbo van HI KPN en als ik de LG KE970 shine wil hebben kan ik mijn abb verlengen voor twee jaar, 25 euro p.m of ik kan bij een tel. shop een nieuw abbo afsluiten, wat is voordeliger? Ik denk het verlengen van mijn abbonement.

3 De Nokia N73 speelt ook nog in mijn hoofd als alternatief, op internet heb ik ze met elkaar vergeleken, de camera is een stuk beter, maar hij is ook een stuk zwaarder, de accu blijkt minder goed mee te gaan dus…. graag meningen van jullie?

Ik hoop op reactie(s) alvast bedankt voor de moeite

Suzanne

• Soldaat

De accu van de N73 is inderdaad wat sneller leeg, vergeleken met de meeste andere gsm's. Verder ben ik heel tevreden met de N73. De camera maakt echt goede foto's (foto's voor een gsm) en de autofocus is super.

Ook de geluidskwaliteit van de N73 is goed. Als je graag (vaak en veel) muziek wilt luisteren, dan is dit toestel heel geschikt.

Mocht je de N73 overwegen, probeer eerst de nummerieke toetsen uit. Die zijn nl. best wel even wennen.

Met de LG heb ik geen ervaringen mee.

• suzanne

dankjewel voor je reactie, nu maar hopen dat iemand anders de ervaringen van de LG met mij wil delen. :) Muziek luisteren is minder belangrijk dan foto's maken. Ik wil eigenlijk een fototoestel waarmee je kan bellen :P

Maar het verschil tussen 2.0 en 3.2 tsja…. is dat werkelijk zo belangrijk/ groot? geeen idee

• Lemco

Qua pixels misschien maar een 2 Mpixel kan veel scherpere foto's maken dan de 3.2 Mpixel, de beste camera in een GSM is de SE K800i daar zit ook een 3.2 Mpixel in maet xenon flitser en autofocus. Het is een kwastie van zelf testen wat beter is. De 5 Mpixel maakt ook wel redelijk goede foto's.

Lemco