Samsung prepaid mobieltje

• Yvon

Hoi, ik ga een superstomme vraag stellen maar ik heb sinds een paar uur een Samsung prepaid mobieltje en ik heb geen idee wat mijn eigen nummer is. Hoe kan ik dat te weten komen?

Ik zou denken: Menu > Telefooninstellingen > Eigen nummer maar daar zie ik alleen: leeg.

Wie o wie kan me m'n eigen nummer laten vinden? :)

• WillemT.

Hoi Yvon, dat eigen nummer moet je zelf instellen op die plek. Ze hebben je toch wel een nummer meegegeven, meestal kun je uit een 10 tot 20 tal enveloppen/ nummers zelf uitkiezen. Als je tenminste in een telecom-winkel hebt gekocht. Ergens moet je nummer opstaan als je goed kijkt, anders even bellen morgen als die winkel of dat bedrijf tenminste zondags open is. Maar maandag lukt altijd denk ik. Er moet een nummer bijzitten.

Succes,

Willem.

• erosnl

hallo

even naar een vriend of vriendin bellen daar verschijnt het nr in het beeldscherm

gr erik

• Yvon

Nee, het is een toestelletje van Wehkamp.

OK, ik heb hem inmiddels gevonden (nu pas terwijl ik zit te tikken); zat op de doordrukstrip van de simkaart, die ik onderin de prullenbak vond.

En het was nieteens een 1 april grap. Bedankt dat er niemand uitgebarsten is in hoongelach. :)