is t zo moeilijk

• tamara

om een ericson 800i simlock vrij te maken?

heb tgevraagd aan iemand in hoogeveen en wil er 65 euro voor hebben vind dat wel erg veel

en oja doet de belcompany dat ook simlock vrij maken ik denk van niet maar iemand anders zegt van wel

• Peter de G.

Dat doen die grote zaken niet denk ik, je moet even kijken op gsm-unlock.startpagina.nl

En op markten heb je ook altijd een telecomkraampje. Hooguit 8 € betaal je.

• Marly

De SE K800i is idd moelijk te unlocken, denk niet, dat ze dat op de markt kunnen, hoogstens het toestel verknoeien.

• ¤lindå¤

kost inderdaad rond de 60-80 euro.

Kennis heeft het ook laten doen.In Den helder vragen ze er zelfs 80 euro voor.

Beverwijk dus 60 en je kan er op wachten;)

• Peter de G.

Ik zou het toch maar eens in een grote stad proberen of via de unlockpagina, je bent toch niet gek om 60 tot 80 € te gaan betalen voor iets wat een fluitje van een cent is.

• Astrid

Waarschuwing, als je niet netjes kunt blijven ga dan maar ergens anders prikken.

• Lemco

zo die komt hard aan.

Lemco

• tamara

dank jullie wel bij t mobile doen ze t zei iemand voo 10 euro dat vertrouw ik wel diegene doet t ook er zo bij die 65 euro vraagt

maar hoorde dat de zilvere makkelijker gaat ?

gr tam

• Truus

Peter heeft gelijk, het is idd een simpele handeling, je moet alleen de juiste gegevens hebben, waar moeilijk aan te komen is!!

• Peter de G.

Met nieuwe toestellen moet je soms even een paar weken wachten en dan hebben ze de code. Even geduld kan je een hoop geld besparen.