wie kan mij helpen

• tamara

hai ik heb de samsung d 900 maar ben er niet tevreden over de camera daar ging t mij om ik vind niet dat ie goeie foto s maakt voor een 3.0 camera.

nou is mijn vraag welke heeft een goeie camera?

geen nokia en geen telefoons met een joystikkie

en hoeft niet persee 3.0 te zijn ben er achter dat 2.0 ook erg goed zijn.

manlief heeft de orange spv m700 en die maakt z ebeter dan de samsung (geen vertraging met foto maken )

alvast bedankt

• Lemco

SE K800i heeft de beste camera, die er is op GSM gebied. Het toestel heeft een 3.2 Mpixel met autofocus en xenon flits. Later dit jaar komt de K850i met een 5 Mpixel camera ook die heeft autofocus en xenon flits + een verbeterde video camera. Maar waarom een GSM een gewone digitale camera, of spiegelreflexcamera maken altijd betere foto's dan de camera's in Gsm’etjes, want de CCD lens in een GSM is vergeleken met een gewone foto apparatuur bagger.

Lemco

• istanbullu

Lemco schreef:

>

> SE K800i heeft de beste camera, die er is op GSM gebied. Het

> toestel heeft een 3.2 Mpixel met autofocus en xenon flits.

> Later dit jaar komt de K850i met een 5 Mpixel camera ook die

> heeft autofocus en xenon flits + een verbeterde video camera.

> Maar waarom een GSM een gewone digitale camera, of

> spiegelreflexcamera maken altijd betere foto's dan de

> camera's in Gsm’etjes, want de CCD lens in een GSM is

> vergeleken met een gewone foto apparatuur bagger.

>

> Lemco

Grappemaker:D:D

Je zeikt over bagger van een gsm-camera maar kan zelf niet wachten totdat de N95 (zie je posts een paar plekken naar beneden).

Beetje meten met dubbele maat vindt je niet??

• Jim

De vaste bezoekers hier geilen toch allemaal op de nieuwste toestellen met betere camera enzo ;)

Denk dat de prijs tussen de N95 en de K800i/D900 wel wat verschillen en veelal geen optie is voor mensen die niet teveel kwijt willen zijn aan hun abo.

• tamara

nee precies ikga m dan ruilen want zoveel geld heb ik niet om t ervoor nee te leggen zeg maar maar bedankt ga ff utizoeken wlke ik dan graag wil gr tam

en ja heb digitale camera maar telefoon heb je altijd bij je camera niet vandaar

• Lemco

De N95 neem ik niet per definitie om zijn camera, maar omdat het toestel het meest complete toestel is wat op de markt te vinden is. Er zit geen DVB-H, op maar dat hoeft ook niet, het kan toch niet tegen mijn 5 in 1 Dolby serround op. Voor de rest is de N95 uitgerust met veel mogelijk heden, en een unicum dat 2 kanten kan opschuiven. Ook is A2DP makkelijk dan zit dat snoer niet meer in de weg en ik wil toch een Nokia houden voor bepaalde redenen.

Lemco

• istanbullu

Alsof je weet wat A2DP betekent:?

• ¤lindå¤

A2DP (Advanced Audio Distribution Profile) is een Bluetooth-profiel waarmee hifi-stereogeluid over een draadloze Bluetooth-verbinding verzonden kan worden:D;)

Als we koekol toch niet hadden:D

• istanbullu

jij bent een klasse apart meid:D

• azalaia

Uitzondering………..:D,

ik met mijn nieuwe Nokia 3510i, perfect toestel net als mijn ook nieuwe Nokia 1100 in een mooi bordeaurood zomerjasje, een perfect klein en simpel toestel met een formidabel geluid en batterijvermogen.

Groeten van azalaia.

Jim schreef:

>

> De vaste bezoekers hier geilen toch allemaal op de nieuwste

> toestellen met betere camera enzo ;)