Gewoonweg een product wat snel op de markt is gezet. En erg veel schoonheidsfouten heeft.
Bel eens met de klantenservice en je wordt behandeld als een kleuter, problemen worden erg moeizaam tot niet opgelost.
Staat stijf van de loze beloftes…. Zelfs de directeur beloofd van alles maar komt niets van….
Ik kijk regelmatig via mijn mobiel op de tarievenpagina. Daar staat dat bellen binnen Nederland ? 0,00 kost en ook voor sms….
In maart ontvang je een sms dat je op dat moment in het buitenland bent en dus rekening moet houden met de kosten van onbeperkt internet,….
Is erg snel jongens als ik op 2 februari in het buitenland ben… 3 weken later ontvang je de waarschuwingsmail.. Dus alles is wel erg consequent bij Rabomobiel, de beloftes duren erg lang voordat ze ingelost worden (als ze uberhaubt ingelost worden).
Nee is zeker niet het aanbevelen waard. Jammer dat je lokale bank er niets aan kan doen… Ik had problemen met internetbankieren die deed het ineens niet meer, en staat doodleuk in je scherm, “neem contact op met uw Bank” En dat gedaan maar die kunnen niets voor je doen, en de klantenservice van Rabomobiel ook niet. We maken een melding en eind van de week is het opgelost hoor je consequent…
Een tip, Begin never aan Rabodebiel…..