N73, black, ME?

• =|[j00st]|=

Wat is het verschil tussen de standaard N73 en de Music Edition? Alleen een grotere sd-kaart toch (2GB ipv 128MB)?

Verder kwam ik in de online T-Mobile shop de standaard N73 tegen en de “N73 Black”. Is dit ook meteen een Music Edition of heeft deze alleen zwarte covers (net als de “N73 Pink” met roze covers)?

• Midden Europa Vakanties

Zwart is de ME versie! Alleen de thema's zijn andere, de externe kleur en de geheugenkaart. Dat is alles. De muziekspeler is geen slag verbeterd, misschien qua opties een klein beetje, maar geen verbeteringen in de kwaliteit.

MR

• =|[j00st]|=

Wel vreemd dat dat dan nergens vermeld staat, dat de zwarte ook een ME is.

https://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdocs/page/shopping/product/productdetails.aspx?vid=ResidentialProductPostpaidDetails&ProductId=2666

Waar zou jij voor kiezen? De standaard of de ME? Bij T-Mobile krijg je bij de standaard editie 12 maanden een korting van 4,75 op het internet abonnement van 9,50. Dat is een besparing van €.57. Daar kun je twee kaartjes van 2GB voor kopen, dus de standaard is goedkoper denk ik zo.

• Midden Europa Vakanties

Als kleur je niks doet zou ik dat doen, maar ik denk dat ze ook T-mobile logo's en T-mobile content erin gestopt.

MR

• =|[j00st]|=

Die kans is erg groot, maarja.. denk trouwens dat je dat lelijke t-mobile logo op een zilveren minder ziet dan op een zwarte..!

• tom

Hoeft niet hoor! je hebt de N73 ook al in het zwart en dat is geen Music Edition.