Hey Mensen,
Ik zit in een dilemma, ik kwam gister bij The Phonehouse langs om in de eerste instantie rond te kijken, toen ik aan de verkoper vraag waneer de N95 in de winkel lag. Toen ik heb vertelde dat het uithoudingsvermogen van d N95 teleurstellend tegen viel, zij hij van wil je dan niet liever een N73 hebben? Ik zij ook van aan de ene kant wil ik de N95 hebben omdat hij het meest complete toestel is dat op dit moment op de markt te vinden is, en omdat hij tot nu toe de enige slider is die 2 kanten opkan schuiven. Om dat ik toch een Nokia wil hebben vanwege een paar redenen, vind ik het ook lekker dat de N95 A2DP heeft. 5 Mpixel camera, en mooi materiaal, en een 16.000.000 TFT kleurenscherm heeft, Maar omdat de N95 een erg zwakke batterij heeft ben je haast verplicht om een 2e batterij aan te schaffen of de lader altijd bij je te hebben omdat het beeld scherm enorm van de batterij vraagt. Marc Rutten heeft de N95 in het bezit, het is wel een demo toestel maar toch, hij heeft na het opladen van het toestel, 2 gesprekke gehad en 2 foto's gemaakt en gelijk zijn er al 2 blokjes eraf. De verkoper vond dat de N73 betere foto's maakt dan de N95 ondanks zijn 5 Mpixel. Ik had het gevoel dat ie me het toestel wil aansmeren, want hij probeerde me ook een abonnement aan te smeren, en dan de N73 voor een bankje bij betalen al goed koper uit ben, en m?n N80 te verkopen. Kortom de N95 is echt een top toestel, mooie materialen heeft Nokia gebruikt, en een verbluffend beeldscherm. Ook A2DP is fijn dan ben je in ieder geval dat vervelende snoer kwijt, ook een unicum dat hij 2 kanten op kan schuiven, echt alles zit erop. Het enige nadeel is het uithoudingsvermogen. Nokia had er beter een 1400 mAh batterij in de N95 kunnen stoppen dan de zwakke 950 mAh batterij, zou dit de N95 de das om doen?
Lemco