teken N70 en verzenden 6670

• ik weer

Als ik mijn N70 (Nokia) standby heb staan, (je ziet dus het balkje van mn screensaver steeds verspringen) dan staat er soms (en het maakt niet uit hoe vol de batterij is, noch ben ik aan het verzenden oid) aan de rechterzijde, onder het blakje een soort van batterij tekentje, (maar is het niet) er zit aan de onderkant wat verticale streepjes (zeg pootjes), en in dat tekentje zit ook een dingetje.

sorry maar ik weet het niet anders te omschrijven.

zodra ik hem vd standby haal, is het tekentje weg, het tekentje zit er soms in de avond, en in de ochtend..

Ik heb mn hele boek nagekeken maar kan niet vinden wat het nu is, en dat irriteerd mij enorm.

Tevens heb ik een 6670, en op het moment dat ik daar een ringtone heen wil versturen geeft hij aan dat n geheugen vol zit en ik eerst moet verwijderen, maar er zit niets in mn geheugen, tevens had ik datzelfde ringtone er wel eerder op staan, maar heb hem per ongeluk gewist, en toen ik hem een uurtje later weer wou ovr zetten, kreeg ik dus die melding..)noch via de computer, noch via andere middelen wil het lukken

wie helpt mij

• wendy

Ik heb hier zojuist even een nieuw bericht geplaatst..

Kom hier nu onder de naam Wendy;-)