ongwenst sms versturen naar huistelefoon

• lida

Hallo,

Hoe kan het dat mijn man zijn mobiele telefoon allemaal telefoontjes verstuurt naar

de vaste telefoon van zijn neef.Zijn neef kan de vaste telefoon niet meer gebruiken, als hij de hoorn op de haak ligt word hij gebeld door mijn man zijn mobiele telefoon terwijl mijn man niet belt.Het gaat automatisch.Niemand kan nu hem op zijn vaste telefoon bellen.Wat kan hij hier aan doen.

gr.lida

• Marly

Nou, eerst moet je man zijn mobiel eens uitzetten en de simkaart eruit nemen, zodat zijn neef zijn telefoon weer kan gebruiken.

Dan kunnen jullie dan naar een oplossing gaan zoeken.

• sip

Echt veel informatie geef je niet. Belangrijk is het om te weten hoe lang dat al doorgaat en hoe vaak in pogingen. Ik kan me voorstellen dat de GSM een automatische herhaling heeft bij een mislukte poging van het sturen van een SMS en als de huistelefoon nou niet in staat is een SMS te ontvangen dan is de circul rond

• lida

Hallo sip,

Zodra mijn neef de telefoon op de hoorn ligt hoort hij een sms berichtje van mijn man , dit doet hij nu al 1 week.Nu haalt hij zijn simkaart eruit en gaat op zijn

werk bellen want het is een gsm van zijn werk.

Ik hoop voor mijn neef dat het snel opgelost word want dit kan natuurlijk niet

groetjes lida

• zackary

ik zou als eerste het nummer uit het telefoonboek wissen.