Sim-only en cadeau?

• Roel

Ik ben op zoek naar een sim-only abonnement, ik heb namelijk al een telefoon die me goed bevalt. Maar tegelijk wil ik graag profiteren van een leuke aanbieding in de vorm van een cadeau. Heeft iemand een goeie tip?

btw, ik bel nu voor ongeveer 35 euro maandelijks. Het meest overdag, ik sms weinig, en moet regelmatig de voicemail raadplegen.

gr,

Roel

• R

Ik zou een sim-only abo nemen waarbij de korting in het maandbedrag is verwerkt. Kun je van het geld wat je over houdt zelf iets leuks gaan kopen!

• WillemT.

Ja, R. dat is een goeie. Ik zag er ook een op www.studentmobiel.nl 300 min. voor € 12,-, heb je per maand € 23,- over maal 12 = € 276,- heb je een aardig kado voor.

• GSM-guru

voor 12 euro is nog aan de prijzige kant, zo staan ze bijv. op www.only-sim.nl voor 8,95 euro voor 300 belminuten. Daar moet je maar eens rond kijken, volgens mij krijg je daar alleen geen kado voor, maar dat zie je niet vaak bij een sim-only abo.

• Peter de G.

Ja o.k. maar Telfort is altijd goedkoper, maar ik heb er geen goeie ervaringen mee.

Ik zag trouwens op die site ook nog dat je er nog een mp3 player bijkrijgt bij die T.Mobile van 300 min. voor € 12,-.

• Carolien

Ik heb Telfort en heb er erg goede ervaringen mee.

(telfort heeft nu ook KPN netwerk)

Mijn sim -only abbo besteld op www.gsmweb.nl