T-Mobile

• Ger

Ik heb voor mijn zoon een abonnement bij T-Mobile van 150 minuten bellen en 50 smsjes. Dit was altijd goed bij te houden en te controleren via de website van T-Mobile of hij niet over zijn tegoed heen ging. De laatste maanden is dit wegens een storing bij T-Mobile niet meer te controleren en zeggen ze daar steeds dat ze niet weten hoelang dit gaat gaat duren. Ik vindt dit heel erg raar, en zou graag willen weten of hier iets aan te doen is. Want nu gebeurt het regelmatig dat de rekening hoger uitvalt.

• zackary

en laat dit nu net de opzet zijn van t-mobile….

• GSM Helpdesk Nederland

Dat betwijfel ik… Feit is dat dit niet de eerste keer is, maar of het bewust gedaan wordt, lijkt me niet.

Zelfs SMS-waarschuwingen bij flex-klanten werken niet. Daar zou T-Mobile (contractueel) wellicht best wel wat gezeur mee kunnen krijgen op het moment dat je wel aan klanten hebt belooft waarschuwings-sms'jes te sturen… Ik weet niet hoe het precies in de Algemene Voorwaarden staat…

Groetjes,

Tim Wijkman

www.gsmhelpdesk.nl

Forum: http://www.gsmhelpdesk.nl/forum

• WillemT.

Kun je dat dan niet instellen op je telefoon? Dan heb je toch een indicatie want precies weet je het natuurlijk nooit via je telefoon.

• GSM Helpdesk Nederland

Je kunt op je telefoon inderdaad de minutenteller in de gaten houden, is een goede indicatie voor Relax abonnementen. Bij Flex abonnementen is het wat lastiger gezien je alles uit één bundel doet.

Groetjes,

Tim Wijkman

www.gsmhelpdesk.nl

Forum: http://www.gsmhelpdesk.nl/forum

• Pieter

Wat voor telefoon heeft je zoon?

• Sip

Let goed op met een flex abbo. Je betaald bij t mobile altijd het starttarief van 1 minuut, daar waar je met een relax een seconde hebt. Als je dus veel erg korte gesprekken hebt is flex niet interessant.

• Ger

Samsung D 600.

• Ger

Waar kan ik die minutenteller vinden, het is een Samsung D600.

• Joost

Belstatus lijkt weer online te staan!