Flits na foto

• Runnie

Hoi,

Ik heb sinds een paar dag een nokia n80i. Als ik een foto maak word eerst de foto gemaakt en daarna flits hij pas. Enig idee waar dit aan kan liggen en hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt.

• MANONNA

Dan moet ie bijgesteld worden en dat kun je niet zelf helaas :(

Opsturen?

• Runnie

Kan ik niet de software update? Of kunnen ze me “even” helpen bij een nokia service punt?

Waardoor ontstaat het probleem eigenlijk?

• MANONNA

Waardoor precies weet ik niet.

Het is best wel een secuur gebeuren..flitsen op het juiste moment en ook nog precies de goede richting uit.( ja je kan ook scheef flitsen neem dat van mij aan :()

Ik hoop dat een nokia service punt het ook voor je kan doen.Lijkt me wel.

Je hebt nog garantie neem ik aan.

• Runnie

Gebruik het foto toestel niet zo veel maar toch wel handig als het werkt als jehet eens wil gebruiken. Heb wel garantie maar wil hem geen weken kwijt zijn.

Probleem lijkt me niet scheef filtsen…je hoort dat de foto gemaakt wordt en daarna flits hij 2x. Maar een update via internet zal het probleem niet oplossen? Hoelang duurt zo'n update trouwens?

Bedankt voor je reacties trouwens

• MANONNA

Nee ok…bij jou flitst ie niet scheef maar het was maar een voorbeeld :)

Updaten kan nooit kwaad..die progjes zijn niet groot dus dat moet in een poep en een zucht gebeurd zijn.

*ik doe dat nooit..ik kan het je niet zeggen* :o

Misschien..omdat je hem nog zo kort hebt kun je zelfs een ander toestel vragen/eisen?

• Runnie

Heb hem sinds woensdag en probleem was toen al aanwezig. Heb hem besteld bij www.belnu.nl. Vrees dat ze niet zo snel zijn met vervangen, misschien ook niet nodig maar heb slecht ervaringen met opsturen van appartuur, blijft lang weg en vaak geen of slecht resultaat

• MANONNA

Je hebt 8 dagen bedenktijd dus je kan het zaakje nog afzeggen en terugsturen .

• JeroenW

Buiten dat, dit is duidelijk een garantiegeval. Zou 's even langs een nokia servicepunt gaan en je probleem voorleggen. Waarom zelf gaan rommelen als je nog garantie hebt?

• Runnie

Ik heb even de algemene voorwaarden bekeken en kan hem alleen ongeopend terug sturen. Er staat ook dat ik hem niet elders ter reperatie aan mag bieden.

Hoe werkt zo nokia servicepunt eigenlijk? Aankoopbewijs meenemen en moet ik daar een afspraak voor maken of kan ik gewoon langs gaan?