Vodafone

• B.J

Hoi,

Mijn 2 jarige abonnement van vodafone liep vorige week af, ik heb 3 maanden na dat ik gebeld heb naar vodafone om mijn abonnement op te zeggen te horen gekregen dat ik dit schriftelijk moest doen, zodoende heb ik dit gedaan.

Vandaag heb ik naar hun gebeld om te vragen waarom mijn abonnement nog steeds niet is afgesloten, als antwoord kreeg ik te horen dat ze mijn brief nooit hebben ontvangen en dat ik een nieuwe brief aangetekend moet sturen.

Ik heb gehoord dat precies hetzelfde verhaal bij een kennis van mij ook gebeurde, ik zit nou 3 maanden langer aan mijn abonnement vast en most dus 3 maanden extra betalen.

Mijn vraag was of een van jullie dit ook mee gemaakt heeft enof hieraan iets te doen is, want ze hebben gezegd dat ik geen bewijs heb dat ik die brief heb gestuurd.

Mvg

• Peter de G.

Ik neem altijd een 1-jarig abonnement en ruim 3 maanden van te voren zeg ik op per gewone post, waarvan ik een kopie maak en bewaar. En het is altijd goed gegaan en ik kreeg altijd een schriftelijke bevestiging. En krijg ik die niet dan bel ik even voor alle zekerheid.

• Bert Jansen

Ik vrees dat VODAFONE geen goede provider is.

Gedurende ANDERHALVE MAAND ben ik voor heeeel veel mensen mobiel onbereikbaar geweest!!!!

Dit heeft mij erg veel werk gekost, dit heeft mij grote spanningen opgeleverd in mijn relatie. Ik kwam er nl wat laat achter omdat ik wel gewoon kon bellen en ik af en toe toch gebeld werd.

Ik zat bij T-mobile waarvan ik vond dat ze te duur waren voor communicatie met en in het buitenland (mijn vriendin dus, en bovendien werk ik veel in het buitenland). Vodafone leek mij aantrekkelijker qua prijs. Ik wilde mijn nummer behouden en dat moest geporteerd worden. Daar ging het dus fout.

Tussen 22 december (de datum van de overzetting) en 12 februari (de melding dat alles nu goed moest zijn) ben ik onbereikbaar geweest voor T-mobile abonnees en T-mobile gelieerde roaming services (buitenland). Dit is een aanzienlijk aantal mensen! (De fout zat hoogstwaarschijnlijk bij T-mobile. Wiens fout dit is, is echter niet mijn zaak. Ik zit bij Vodafone die nummerbehoud garandeert en problemen voor zijn abonnees dient op te lossen.)

Ik zal verder niet teveel uitwijden over de Klantenservice die er tot 5 keer toe “een case” van zou maken en het probleem binnen 5 werkdagen zou oplossen (wat ik al veel vind voor het omzetten van een knopje, zeker als het gaat om verlies van veel werk en dus veel geld), de emailservice op de site van VODAFONE die de eerste keer vond dat ze niet voldoende informatie van mij hadden gekregen en of ik de Klantenservice maar weer even wilde bellen (en op een tweede mail niet eens meer reageerde), de technische dienst die mij zou bellen maar dit nooit gedaan heeft, die ik uiteindelijk aan de lijn kreeg en met een heel gewichtig “dag meneer, ik ben nu persoonlijk eigenaar van deze case” het allemaal nog een week liet duren, het smsje dat gestuurd zou worden over de status van het probleem maar nooit is verstuurd, etc. etc. etc.

Ik heb mijn buik vol van VODAFONE. Nadat ik ze een brief heb verstuurd met reeds de melding dat ik mijn abonnement niet zal verlengen kreeg ik een smsje: “Wij danken u voor uw brief. Binnen 30 dagen (!) ontvangt u van ons een reactie. Met vriendelijke groet”.

Dag, en tot nooit weer, KLODAFOON, ik heb lang genoeg gewacht.