Hallo Zyta,
De Sidekick uit Amerika kan je in Nederland gewoon gebruiken. Als je niet mocht weten hoe het te werk gaat
dan doe je dit als volgende als je een Sidekick bezit want ik ben ook een sidekick owner.
1. Plaats u simkaart waarvan wachtwoord opstaat ****
2. Start u Sidekick op
3. hij vraagt om u Sim code, voer het in
4. Daarna vraagt hij Network code, voer het in (is gewoon je simcode)
5. het laatste vraagt hij Special activation code. Die hoef je niet in te vullen dus druk op kruisje
6. Ga naar SIM Center en unlock je simkaart. hij vraag je oude wachtwoord opnieuw in te vullen
7. Vul je nieuwe wachtwoord in of hetzelfde.
Ik weet niet meer wat daarna komt? als het goed is Activate menu ofso? waarvan je 48 hours moet wachten?
Dus dat ga je mooi niet doen dus druk Menu + L tegelijk in! en u komt in het sidekick menu ( u heeft toegang)
Dan als laatste doe je als volgt:
8. Netwerk options en handmatig zoeken (u krijgt providers gevonden zoals T-mobile NL of KPN nl etc)
Ik hoop dat deze informatie nuttig is? T-mobile kunnen u niet helpen met Sidekick omdat ze er niks van snappen.
Ik was zelf ook geweest bij de winkel en konden mij niet helpen. Dus ik vroeg hun of ik abbo kon lenen en ging
zelf doen en werkte.
Het volgende vraag is over de oplader? u kunt een moterola adapter kopen of een omvormer kopen wat ik ook hebt.
Met vriendelijke groet,
Jay