Achtergrond

• TorraBorra

Ik wil graag een mooie achtergrond op mijn Samsung D900 en gebruik daar regelmatig plaatjes voor die ik van internet afhaal. Echter bij verschillende plaatjes hou ik op m'n scherm links en rechts een kleine balk over en bij andere plaatjes weer niet, die zijn schermvullend. Ik heb de afmetingen van niet schermvullende plaatjes aangepast via Adobe Photoshop de afmetingen van schermvullende maar krijg het voor elkaar. Wie weet hoe je plaatjes schermvullend krijg op de D900 ???

Alvast bedankt……………………….

• Priscilla

Hee, je zal ff na moeten kijken wat het formaat van je scherm is. Elk mobiel heeft natuurlijk een ander formaat scherm.

Ik weet niet wat voor plaatjes je zoekt, maar ik ben op dit moment een site aan het bouwen voor nokia thema's en alle plaatjes die ik ga gebruiken en al heb gebruikt, heb ik wallpapers van gemaakt in het formaat 240x320. Ik heb op mijn site de wallpaper afdeling inmiddels af.

Ik weet niet of ik mijn site hier mag neerzetten, dus uit voorzorg doe ik dat maar niet, maar mail me anders ff voor mijn website.

Het is geen reclame, want ik doe alles gratis en alles mag ook gratis gedownload worden.

Priscilla