Gratis 1GB Memory Stick? Micro bij SE K800i

• Tico

Dit berichtje vond ik ergens anders:

Dit aanbod geldt voor Sony Ericsson K800i Cyber-shot? telefoons die

zijn aangekocht in Nederland in de periode van 1 februari t/m 31 maart

2007

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=nl&lc=nl&ver=4000&template=pip1&zone=pp&pid=10407#promotions

Nou vraag ik me af of je die memory card ook kunt krijgen als je je telefoon bij een abonnement hebt gekregen. Ik heb nl begin februari mijn abonnement verlengd en kreeg daar die telefoon bij. Ik heb echter geen betalingsbewijs ofzo maar wel een afleverbon. Heeft iemand al ervaring met deze actie?

• Jim

Ik neem aan dat er op die bon ook het imei nummer staat van de telefoon en de datum?

Als dat zo is kan je daarmee gewoon het kaartje aanvragen.

• Roger

Heb telefonisch een verlenging afgesloten bij Orange (wat nodig is voor deze actie, zover ik weet), bovengenoemd toestel ontvangen, en afgelopen week inderdaad de geheugenkaart (1GB) gekregen met als extra een geheugenstick (Micro Vault) van 512MB (met comprimeren 1,5GB).

• Tico

Ik heb telefonisch mijn abonnement verlengd bij Hi. Heb gekeken op de leveringsbon, maar daar staat alleen een serienummer op en geen imei nummer. Met welke bon heb jij de memory card aangevraagd?

• Roger

Kijk ff op de site van Sony Ericson, daar heb ik toen een aanvraagformulier gedownload. Suc6.

Ps: heb wel het idee dat het om een andere actie gaat (vorige), daar het toen alleen voor Orange klanten gold.