Thema's maken

• Priscilla

Daar zijn we weer.

Email terug gehad, bleek op een adres te zijn, die ik weinig gebruik, dus hoe dat kan weet ik niet, maar maakt niet uit.

Hij had nog 2 mensen, naast mij, gevraagd om het te vertalen omdat ze dat op deze manier altijd zo doen. Ze leggen dan die versies naast elkaar en kiezen de beste, of maken een nieuwe met een combinatie van versie 1, 2 en 3.

Hij vroeg mij, of ik die andere 2 versies wou doornemen om te zien of die goed waren en dan hem wou laten weten welke de beste was, ook met die van mij erbij.

De 1e kwam heel erg overeen met mijn tekst ja en de tweede was rampzalig gewoon. Omdat mijn versie heel erg overeen kwam, heb ik hem gemaild dat ie de 1e versie moet aanhouden en dat ie mijn versie niet nodig heeft omdat die dus erg lijkt op de 1e versie.

Als hij nou gelijk gezegd had, dat ie meerdere had gevraagd, had het ook niet zo hoeven lopen. Het is in ieder geval opgelost, maar toch blijf ik de thema's met de nokia software maken, denk ik.

Groetjes weer, Priscilla

• Justin

dan is het effe afwachten tot je site on-line gaat, van dat nokia programma begrijp ik nog niet errug veel, maar kan ook aan mijn (veel te langzame) computer liggen, moet eeuwen wachten tot er een plaatje instaat.. grrr!

Succes met je eigen site!

• Priscilla

Hee justin,

De processor moet minimaal een 2.3 Ghz zijn. Anders kan het programma niet draaien. Heb ik ook last mee gehad.

Je moet gewoon het een en ander uitproberen, je ziet het snel genoeg aan de rechterkant van de voorbeeldjes wat je doet.

Heb nu 4 of 5 skins gemaakt, maar kom steeds meer dingetjes tegen waarvan ik denk, oja, kan dat ook, oh dat is wel leuk.

Priscilla

• Justin

oke, dan gaat het niet lukken met mijn p3 / 1ghz :( vandaar… kom wel een keertje op je site kijken hoe mooi ze zijn geworden..

Justin

• Priscilla

Hee justin,

Waar hou je van, dan zal ik kijken of ik dat al gemaakt heb. Want naast die 5 die in de nokia thema maker heb gemaakt, heb ik er een stuk of 20 gemaakt op het internet. Jij kan daar ook thema's maken, heel gemakkelijk.

Mijn email is priscilla@familiemook.nl. Ik hoor het wel.

Priscilla

• lindsay

thx

• **josty**

zo…kon je nog geen ouwere koeien uit de sloot halen?