Thema's maken

• Priscilla

Hallo allemaal,

Er is een site waar je online thema's kan maken voor je mobiel. Nu heeft die site aan mij gevraagd of ik hun wil helpen de site in het nederlands te vertalen, zodat ze meer nederlanders als klant krijgen.

Nu zit ik met een paar worden waar ik niet echt een nederlands woord voor kan vinden en ik vroeg me af of jullie mij kunnen helpen.

Ik geef eerst maar 1 woord op, als jullie me willen helpen laat het me dan weten dan zet ik de rest van de woorden hier neer en hopelijk weten jullie die woorden ook.

“Generic Folder” is wat ik zoek, volgens mij bedoelen ze hiermee, het menu overzicht, dus waar je de pictogrammen ziet van berichten, log, media etc etc. Maar weet het niet zeker.

Als jullie me met meer worden willen helpen, laat het me weten, dan zet ik de rest ook hier neer waar ik nog een vertaling voor zoek.

Alvast bedankt,

Priscilla

• ¤lindå¤

Bedoelen ze daarmee niet de “thema” map:?Waar je je thema's in moet opslaan.

• Justin

Misschien is het makkelijker als je het in zinsverband ziet… ik dacht aan je folders over het algemeen.. de pictpgram dus..

Nou ja, succes! Waar kunnen we die site bekijken eigenlijk?

• Priscilla

Hey, het gaat om www.ownskin.com. Nee ik denk niet dat ze daarmee de map thema's bedoelen omdat die map gewoon Theme's heet, althans op de nederlandse modellen. En als het goed is heb je 2 thema mappen op je mobiel, eentje in je telefoongeheugen en een op je geheugenkaart.

Ik had ook naar de zinsopbouw gekeken, dat doe ik zowiezo om er een goede nederlandse zin van de te maken maar dan hebben ze het ook over open generic folder. Nou ja ga nog wel ff verder brainstormen. Nog steeds zijn alle suggesties van harte welkom.

Priscilla

• Priscilla

Oke, heb in mijn kladblok file, van die website ff de zin opgezocht hoe dat staat geformuleerd en misschien dat dat het makkelijker maakt. De nummers die in de zin staan, heeft te maken met de nokia modellen.

If you like to change Folder Icon, note that 3230,6600,6260,6620,6630,6670,6680,6681,6682,7610 can only change the “Generic Folder”.

Graag jullie suggesties.

Priscilla

• Priscilla

Hee jongens, laat maar. Het is niet meer nodig. Ik ga net naar die site toe, en ik zie dat bijna alles al in het nederlands staat. Ik heb al een boze email gestuurd naar de adminstratie, of ik de afgelopen 3 dagen voor jan met de korte achternaam ben bezig geweest voor hun. Ik heb schijnbaar niet snel genoeg een vertaalde versie gemaakt. Dus iemand anders heeft het gedaan. Vraag me niet wie. Ik wacht nog ff het antwoord af van de mail, als ik die nog krijg.

Je snapt wel als ik geen verklaring krijg dat ik bij hun mijn thema's niet meer maak. Ik doe het wel via de software van Nokia. Die is nog uitgebreider ook.

Mocht er nog wat uitkomen en jullie zijn benieuwd hoe dit afloopt, dat zet ik het wel neer hier.

Priscilla

• ¤lindå¤

Nou lekker dan zeg,hadden ze je wel even van op de hoogte mogen stellen ja……….

• Priscilla

Ja inderdaad, normaal krijg ik een minuut later al een email terug. Maar heb nog steeds geen antwoord op mijn mail. Als ik het antwoord ook niet krijg, zal ik ze een mail sturen dat ze mijn account mogen verwijderen.

Ik heb voor de nokia van nokia zelf ook een software programma waar ik thema's mee kan maken, en deze is nog veel uitgebreider. Die ben ik nu aan het uit proberen. Dan zoeken ze het maar uit.

Priscilla

• Justin

ben benieuwd… lekkere streek!

• Priscilla

Ja zeker een lekkere streek. Ik heb tot dusver nog steeds geen mail terug gehad. Ik ga weg bij hun, ik vraag ze mijn account op te zeggen.

Thema's maken met het nokia software programma gaat fantastisch. Ben al druk bezig allemaal thema's te maken, thema's opnieuw te maken, die ik al gemaakt had. Ik heb een eigen homepage, op dit moment offline, en als ik alle thema's heb gemaakt, load ik ze op, op mijn homepage. Wil verzoekjes gaan doen etc etc. Ik heb ownskin niet nodig hoor.

Maar zodra ik bericht krijg, laat ik het weten.

Priscilla