PUK 2 LG KG 800

• Charly

Hoi Hoi

Wie kan mij helpen?

Ik heb een LG KG 800 telefoon, ik zou graag mijn oproeplijst willen wissen, maar toen vroeg hij naar een sim2 code en na 3 keer proberen blokkeerde die en nu vraagt hij naar puk2 code, wie weet hoe ik daar achter kan komen?

Alvast bedankt,

Groetjes Charly

• Jim

Niet, de PUK2 is ingesteld door je provider en wordt niet vrijgegeven.

• Priscilla

Dat creditcard achtige kaart, waar je sim kaart in zit, zit je puk2 code op. Is dat niet het geval, heb je brief gehad met een pincode, die je leeg moest krassen, en op datzelfde blaadje, stond ook puk1 en puk2, die je open moet krassen.

Voor zover ik weet, kan je dit opvragen bij de klantenservice van je provider. Zij zullen jou dan een brief sturen met pukcode. Invoeren en hij word weer vrijgegeven.

Priscilla

• Marly

De code, die je, al dan niet onder een kraslaagje, bij je simkaart krijgt is de puk (oftewel puk1) code en niet puk2.

• Nyssa

De pin2 was aanvankelijk bedoeld om een aantal netwerkdiensten via je gsm op te vragen, zoals de kosten na een gesprek meteen in je scherm. Helaas zorgt deze geblokkeerde pin2 er nu voor dat je toestel is geblocked voor een aantal opties. Mocht de provider geen uitkomst bieden, kun je het misschien via de winkel proberen of zij het kunnen achterhalen of eventueel het toestel voor je opsturen om deze te laten resetten. Let wel op dat hier kosten aan verbonden kunnen zijn, omdat dit niet onder de garantie valt.