Ervaringen Nokia N73

• Dirk Teur

Zijn hier mensen die met mij hun ervaringen met de nokia N73 willen delen? Ga er zeer waarschijnlijk een kopen, maar wil even weten wat de werkelijke ervaringen ermee zijn.

Bedankt!, Dirk.

• erosnl

hallo dirk

de n73 bevalt me erg goed

ook het internetten en de bedieningen zijn goed te doen

zelfs tv kijken gaat redelijk tot goed

veel mogelijkheden en veel opties erop te plaatsen o.a. tomtom

enzovoorts

als je speciale dingen wilt weten lees ik het wel

gr erik

• Dirk Teur

Dat mobiel tv kijken, is dat gewoon je dataverkeer wat je betaalt? Ben nl. van plan om mn abbo uit te breien met een onbeperkt internet pakket, ben wel benieuwd of tv kijken hier ook onder valt.. (niet zo zeer een n73-specifieke vraag, maar misschien weet je er iets over)

Bedankt!

• erosnl

bij mijn provider (orange) betaal je daarvoor appart een bedrag

dus voor het tv basis 7.50€ en voor extra zenders 2.50 €

het gaat dus niet van mijn internet acces af

gr erik

• roger

hoi ik heb een nokia n73 alleen ik snap bluetooth niet.vrienden en kennissen kunnen bij mijn in de telefoon kijken logisch ook,omdat ik toestemming heb gegeven en hun hebben ook toestemming gegeven zodat ik bij hun op de telefoon kan kijken.

alleen ik kan bij hun NIET op de telefoon kijken en me vrienden kunnen dus WEL bij mijn kijken en gegevens eraf halen (is ook niet erg hoor)maar ik wil ook bij hun op de telefoon kunnen kijken en zelf gegevens eraf kunnen halen maar ik kan niet op hun telefoon kijken dus dan ook niet gegevens eraf halen en dat wil ik wel.

ik kan onvangen (komt via sms binnen)maar dat sturen mijn vrienden dan op.

en ze kunnen gegevens eraf halen.

kan iemand mijn duidelijk vertellen hoe ik dat moet doen want de handleiding van de n73 staat dus niks over in hoe ik kan kijken bij een ander staat alleen hoe ik hem aan moet zetten en kan ontvangen dus veel wijzer wordt je niet van die handleiding.

alvast bedankt voor de reactie

roger