NieuweMobiel.NL kleine facelift,

• Lemco

Eindelijk de site NieuweMobiel.NL heeft een update gehad, ook wel een licht wijziging of facelift. Eerst was op de site veel blauw te zien daarna een grote face lift. De site werd groen/wit/grijs, nu heeft NieuweMobiel.NL een kleine wijziging gekregen, zoals de merken zijn in 2e gesplitst, wat ik niet echt begrijp wat daar de reden van is, ook komen er geen reviews meer op d site meer, wat wel weer jammer is. Verder blijft het een top site.

Lemco

• ¤lindå¤

Ik mis de aanvulling van nieuwe mobieltjes wel erg hoor op de site:?

• Lemco

Ja ik ook, er zijn inmiddels al heel wat nieuwe toestellen bij gekomen maar op NieuweMobiel.NL staan ze nog niet. Wat dat bereft loopt de site qua aanvullen van de nieuwe toestellen achter de feiten aan.

Lemco

• thys

Dat is nog zacht uitgedrukt. Gister op Den Haag CS hing vrijwel ieder reclame bord vol met een poster van de nieuwe Samsung E840. Wat een prachtig toestel! Maar op nieuwemobiel kan ik niets vinden over dit toestel. Dat was tot een paar maanden geleden wel anders..

• Lemco

Ja je kunt echt merken dat Marc Rutten NieuwMobiel.NL definitief verlaten heeft. Ook weet men dat de Nokia N76, N93i en de Nokia N800 maar die staan ook niet op de site. Ook had men de K810i al op de site moeten zetten maar ja. Het valt ook op als er een nieuw toestel op de site word gezet, is de lijs met eigenschappen uitgedund en dat zie je bij ‘'Camera’', alleen het broodnodige komt erop te staan.

Lemco

• istanbullu

Vraag me af wanneer er een alternatief van Marc komt?

• thys

Was dat zijn bedoeling dan?

• Lemco

GSM Helpdesk.nl

Lemco

• Sjors

site is helemaal uit de tijd. Toestellen die op verwacht staan liggen al lang op het schap en maar niet te spreken over nieuwe toestellen. Het is nu een site die allerlei nieuws van andere sites bij elkaar raapt/kopieert en in zijn eigen site plakt. Geen nieuwswaarde meer dus. gsmarena.com is vele malen beter