Nokia N95

• Lemco

De N80 heeft ook FM-Radio (Visual Radio) ook heeft de N80 een flitser aan boord. De N80 is meer een internet slider dan een camera toestel, de N73 heeft een betere camera dan de N80 omdat er Autofocus en Carl Zeiss opticus op zit. De N73 heeft geen WLAN/Wifi dat heeft de N80 wel weer. Je kunt beide toestellen vergelijken op www.nieuwemobiel.nl Dan weet je tenminste wat elk toestel wel of niet heeft.

Lemco

• thijs

yes ik ken nieuwemobiel.

vind de n80 log op het oog.

vind het eigenlijk gewoon niks, maarja, ik wacht wel ff..

zie over n maandje wel wat ik doe!

groetjes

• Sjors

tegen de tijd dat je van nieuwemobiel een mail krijgt is de N95 al maanden uit

• Lemco

Laat NM.NL maar volledig links liggen. GSM Helpdesk.nl heeft is de beste site van allemaal en ookde meest recente. En Marc zit daar ook.

Lemco

• Jan K.

Dat heb ik al verschillende malen gedaan, maar blijkbaar is niet elke site consequent in dergelijke vergelijkingen. Bijvoorbeeld op www.gsmhelpdesk.nl, www.kieskeurig.nl) Maar toch bedankt voor je info!

• Jan K.

GSMhelpdesk mag dan wel de meest recente zijn, de specificaties van veel mobiele telefoons kloppen vaak van geen kant!

Of zal NM niet kloppen? Weet het nu ook niet meer…

De specificaties van beide sites zijn vaak verschillend iig!

• Lemco

NieuweMobiel.NL is niet meer wat het geweest is, ze maken van 2 verschillende sites 1 van en denken leuk te zijn.

Lemco

• Sjors

kijk maar op gsmarena.com, zeer actueel en goeie info over de telefoons

• KalleTuup

Kan iemand me uitleggen wat dit is? Vat m niet helemaal :s

http://www.mobilewhack.com/handset/nokia_n96_phone_-_dreams_really_do_come_true.html

en had nog de vraag wat het verschil nu precies is, als ie gelocked is via bijvoorbeel t-mobile?

greetz

Kalle

• Lemco

Simpel ze pakken een plaatje van de N95 en bedenken zelf de tekst erbij. Ze denken dat ze slim zijn, over de N96 heeft nog niemand gehoord. Maak je maar niet druk het gewoon de N95.

Lemco