Nokia N95

• Jan K.

Iemand enig idee wanneer de Nokia N95 uitkomt in Nederland?

Mvg, Jan K.

• thijs

dat wil ik ook wel weten!

ik krijg bij www.nieuwemobiel.nl een mailtje als ie leverbaar is.

had wat minder positieve dingen hier op t prikbord over de phone gelezen,maar vraag mij af wie van diegene die hem niks vind, de phone ook daadwerkelijk in zn handen heeft gehad?

• **josty**

zelfde data als eerder besproken!

(zoekfunktie)

eind april (met mazzel),maart haalt ie niet

ik ga me er niet meer druk om lopen maiken,ik zie wel wanneer ie komt,vind hem persoonlijk toch te duur

• Lemco

Ik zit ook te twijfelen over de N95, ik wou het toestel via Nokia zelf halen, vanwege dat ik alles onder een dak heb, zoals reparaties, software, en dichter bij huis. Ik heb zonet een mailtje gelezen van Nokia Servicepoint maar zij weten ook nog van niets. Liditel zegt dat de leveranciers nog niet weten wanneer het toestel definitief in de winkel ligt, men schat zo April/Mei kan worden maar dat is nog niet zeker, het zou zo kunnen zijn dat het Juni word. Dit had ik persoonlijk wel aan zien komen. Ook de prijs is nog koffie dik eind vorig jaar zij men dat het toestel inclusief BTW op zo'n slordige €1200,00 komt te zitten. Maar dat lijkt me sterk. In ieder geval sluit ik me bij Josty aan, ik zie wel waneer het toestel komt, en wat hij gaat kosten maak ik me niet ook niet druk om. Maar als men werkelijk zegt dat de N95 1200 EUR moet gaan kosten laat ik het toestel even links liggen. Totdat de prijzen zijn gekelderd!! Het is verder een mooi toestel, maar ook als je de N95 bij een abonnement gaat nemen gaat het je grof geld kosten.

Lemco

• **josty**

idd, en mocht je hem bij abbo hebben dan bevat hij of zo'n provider menutje of hij is gelocked

en daar pas ik ook voor…

• Lemco

De tijd zal het leren, ik laat het me over me heen komen, wat in het vat zit verzuurt niet. En als je een jaar wacht is het toestel een stuk goedkoper + dat ook de kinderziektes eruit zijn. Dit is een zonde, de zonde hebzucht.

Lemco

• **josty**

idd,zolang me n70 het nog doet ben ik tevree

de kriebels komen wel maar ik hoef maar naar het prijskaartje te kijk zijn ze spontaan verdwenen

• Lemco

Haha, ja Josty, er zijn altijd mensen die de zonde ‘'hebzucht’' hebben. De N95 is een nieuw toestel met nieuwe gadgets, als men eenmaal erop is uitgekeken willen ze weer wat nieuws, + dat jaloezie ook een rol meespeelt, de Amerikanen hebben het toestel al en nu gaat Europa, nee zolang mijn N80 het prima doet ben ik dik tevreden. En ik kan bijna hetzelfde wat de N95 ook kan alleen GPS is extern, nou en hoe vaak ga je dat nou gebruiken + dat het ook nog geld gaat kosten terwijl een normaal navigatiesysteem ook prima kan navigeren en ook nog gratis. Het is net wat je zegt kijken brengt kriebels met zich mee en het prijskaartje haalt ze weg. Het is net zo'n soort Temtaion verlijden door mooie vrouwen om je relatie te testen aan het einde van de rit is je relatie zo goed als stuk.

Lemco

• Jan K.

@Lemco:

Idd, N80 vind ik ook cker een mooi toestel, gaaf vormgegeven.. Maar ik denk dat ik toch voor de N73 ga.. Ben namelijk nogal gehecht aan een radio, omdat ik vaak onderweg ben.. Of zit er op de N80 wel een radio???

Verder heeft N80 helaas geen stereo bluetooth (A2DP) en geen EDGE, en denk dak de flitser wel mis (die heb ik nu wel..)

Dus denk dak voor N73 ga, vind N96 ook wel erg duur, en moet nú mn abbo verlengen, nie over 2 maanden (als het meezit)!

• thijs

ik moet nog een maandje of wat wachten, hopelijk komt ie dan…. we'll see, maar nokia kennende zal t nog wel even duren… en zo te lezen denken we er allemaal zo over.

rond de 700 euro gokken ze, abbo erbij en 300 bijleggen!?

http://www.portablegear.nl/reviews/Nokia_N95.htm

ik wil gewoon een phone waarop ik goed kan inetten, wlan, mooie foto's kan maken en niks anders dan neukia…tja..lastig!

:-)