zeeman/ debitel

• jean

Ik denk dat je beter met Zeeman zaken kunt doen dan met debitel. Debitel is gewoon een ‘'tussenpersoon’' die gebruik maakt van andere netwerken en hebben zelf niets, doen niets en hebben een helpdesk die niet bereikbaar is en niets weet. Nou daar kun je dan blij mee zijn. 'Sluit een contract via Zeeman, maar dan rechtsstreeks met een provider, dan ben je tenminste geholpen en wordt je niet van het kastje naar de muur gestuurd, zoals bij Debitel.( als je de helpdesk al aan de lijn zou krijgen).

• jean

aanvulling:

Dit is een reactie op een ander bericht waarin gevraagd wordt zaken te doen met zeeman/ debitel of rechtsstreeks. Is bij de aanmaak los komen te staan, maar in ieder geval goed bedoeld als waarschuwing!

• WillemT.

Zeeman heeft alleen zo nu en dan een aktie en is dan alleen tussenpersoon, je hebt dan verder met hen niets meer te maken, alleen maar met Debitel. Ik heb trouwens goede ervaringen met Debitel. Hangt misschien van je eigen gedrag af.

Willem

• Kever

Nou, ik heb het ook vaker gehoord, collega had debitel/vodafone, ze wilde niets doen, werd van kassie naar muur gestuurd…ik heb er geen hoge pet van!

Groetjes #

• jean

Ik vind als je niet bereikbaar bent als helpdesk en als je eindelijk iemand aan de lijn krijgt die niets weet, weinig te maken heeft met je eigen gedrag. Verder zijn ze zo flexibiel als een betonnen balk. Ze verschuilen zich steeds achter de provider Vodafone of KPN, ook al hebben zij zelf telefoons verkocht met abonnementen, die de echte provider niet volledig ondersteunt.

Als je een klacht indient mag je blij zijn als je een antwoord terugkrijgt na weken en dat antwoord verwijst dan weer naar een onbereikbare helpdesk, die weer niets weet. Dan is het cirkeltje weer rond en weet je nog niets. Lekker stelletje is dat daar. Bij een Vodafone contract rechtsstreeks heb je dat niet.

• Sip

Zemaan is dus een zelfstandig opererend concern met alle know how van telefonie en je krijgt meteen de helpdesk aan de telefoon als er iets is?

Ga lekker dromen. Bij Zeeman weten ze niet eens hoe een telefoon werkt. En als klant van Debitel heb ik totaal geen klagen over het bereik van de helpdesk. Dat is bij sommige providers wel eens anders.

• jean

Sip,

Zoals blijkt kun je ook nog niet lezen. Er staat nergens dat Zeeman een helpdesk heeft en dat die wel of niet te bereiken is. Er wordt alleen gesproken over de debitel helpdesk en die van de echte providers. Dus slaap maar lekker door!

• Sip

Ik lees vootreffelijk. Jij hebt het erover dat Debitel een tussenpersoon is en Zeeman niet. Jij hebt het erover dat de hepdesk van Debitel waardeloos is den die van Zeeman niet. Met Zeeman heb ik alleen ervaring als ik goedkope sokken wil hebben, bij Debitel ben ik klant en als ik de helpdesk bel heb ik ik in no time anwoord op mijn vragen. Misschien ligt het aan je eigen opstelling zoals iemand anders al opmerkte, dat jij slechte ervaring hebt met Debitel, ik krijg sosm ook zeurkousen aan de telefoon die ik soms niet begrijp.

• JeroenW

Ik niet. Neem nou simpele details. Als je debitel belt ben je een minuut of meer bezig met menu's en wachten. Als ik t-mobile bel heb ik binnen 20 seconden iemand aan de lijn.

• JeroenW

Sorry maar je 1e post was nou niet bepaald duidelijk.