Orange-website

  • Christine

    Al jaren heb ik een orange-abonnement. Ik heb echter nooit echt gebnruik gemaakt van de website. Af en toen heb ik wel mijn rekening geraadpleegd. 2 keer per jaar ofzo. En daar zit nu precies het probleem. Al weken probeer ik mijn rekening te raadplegen, maar ik kom er niet in.

    Het begint natuurlijk met de keuze ?mijn account?. Vervolgens lijkt het erop dat je op 2 manieren bij je facturen komt: 1. door naar het kopje ? bekijk je factuur? te gaan. En 2 door in te loggen. Die laatste klinkt het meest logisch, maar beide heb ik geprobeerd.

    1. brengt mij op de volgende pagina: http://www.mijnorange.orange.nl/mijnorange/account/index.php

    Daarna moet ik een accoutn aanmake, maar die heb ik al.

    2. brengt mij op een overzichtpagina, maar daar wordt ik ook niet echt wijs uit.

    Ik vind het raar dat een klantenwebsite zo onduidelijk is.

    Kan iemand mij helpen?

  • Erik

    Volgens mij moet je dan de klantenservice van Orange hebben…

  • Roger

    Heb ik in het verleden ook gehad. Klantenservice bellen en die veranderd een bepaalde instelling…….. Weet je zeker dat het probleem niet ligt bij je pop-up filter, dat is je rekeningblad nl, een pop-up. Suc6