Nokia 6600 productie datum zien?

• Clyde

Ik heb een Nokia 6600 waar de knop “2” niet helemaal goed van werkt ik heb echter geen bon meer, nu zou ik graag willen weten met welke toetscombinaties je de productiedatum kan zien. Zodat ik kan zien of er nog garantie op zit.

En weten jullie ook vanaf welke datum Nokia 2 jaar garantie geeft?

• WillemT.

Zie www.Nokia.nl

• Clyde

De vraag over de garantie heb ik kunnen vinden op de Nokia site, maar hoe ik kan zien hoe ik de productie datum zie niet, iemand?

• Lemco

Je bedoekt zeker waneer de software op je toestel zit. *#0000#. Maar hoelang heb je het toestel inmiddels al?

Lemco

• WillemT.

Kijk nogmaals op die website en je kunt je vraag emailen of bellen of langsgaan bij een Nokia dealer met deze vraag. Er staan adresssen op in heel Nederland.

• Clyde

2 Lemco, nee ik bedoel productie datum zodat je kan zien wanneer de telefoon is gemaakt zodat je kan zien of je nog garantie kan claimen, ik heb het toestel 2ehands gekocht dus weet neit hoe oud deze is.

Maar het is dus niet mogelijk om dat zelf meer te zien? omdat ik weet dat dit vroeger wel kon met oudere type nokias.

• Clyde

2 Lemco, nee ik bedoel productie datum zodat je kan zien wanneer de telefoon is gemaakt zodat je kan zien of je nog garantie kan claimen, ik heb het toestel 2ehands gekocht dus weet neit hoe oud deze is.

Maar het is dus niet mogelijk om dat zelf meer te zien? omdat ik weet dat dit vroeger wel kon met oudere type nokias.

• GsM FrEaK

*#war0anty#

en je ziet alles.

• Peter

Gaaf! Zijn er eigenlijk naast *#war0anty#, *#0000# en *#06# nog meer van die toetscombinaties?

• Kever

Heb nog z.g.a.n (beschermfoli er nog op, dus 100% krasvrij!) Nokia 6680 ( opvolger van jou 6600) te koop! 125 euro. Deal?! Interesse stuur sms (waar ik werk geen bereik) naar 0618876048