Hallo, ik zal even mijn verhaal vertellen:
Twee weekjes geleden was ik ontzettend tevreden over GSM plaza, en dat ze me ontzettend goed op de hoogte hielden van de stappen die werden ondernomen.
Sms en email.. alles verliep heel netjes.
Ik had een nieuw abbo afgesloten met telefoon, dan kon mijn man die telefoon nemen en ik de simcard over zou nemen omdat ik bij T mobile sinds onze verhuizing geen bereik meer had. Ik blij, met nummerbehoud, want ik heb een eigen zaakje aan huis, en moest iedereen bellen bij het keukenraam. Vreselijk gewoon.
Maar dat zou met het nieuwe abbo over zijn, affijn de spullen binnen, en vanaf 9 februari zou het nieuwe nummer ingaan.
Maar tot mijn grote spijt herkene mijn mobiel de simcard niet!
Ook niet in twee andere simlockvrije telefoons niet.(oude)
Er stond onmiddelijk na het aanzetten: plaats Simcard. Terwijl die er in zat.
Bij 3 telefoons was dit het geval.
Eerst instantie dacht ik er niet bij na, ik dacht eigenlijk, het gaat misschien morgen pas in, dus ik mijn oude kaartje er weer in en prima.
Deed het ook gewoon nog.
Maar 10 februari was mijn oude kaartje dus ook afgesloten (had niks opgezegd maar gaat blijkbaar vanzelf) dus de nieuwe kaart nog maar eens proberen.
En helaas nog steeds : “Plaats Sim” Er werd ook niet gevraagd naar een pincode want zover komt hij al niet.
Pincode had ik overigens ook niet , staat tenminste niet op het contract.
Maar ik heb meteen vrijdag een mail naar GSM plaza de deur uit gedaan, met uitleg van mijn probleem.
Gisteren nog geen antwoord gehad, en nog maar eens gemaild. Of ze me alsteblieft konden helpen want niemand kan mij bereiken en ik hen niet, want ik heb op mijn gewone lijn een 0900 en 06 blokkering (ooit er op laten zetten omdat ik mobiel goedkoper belde en dan wel mijn mobiel moest pakken hiervoor)
Maar goed dat terzijde. Ik kon GSM plaza ook niet bellen want dat is een 0900 nummer dus ook dat in mijn mail vermeld.
Maar ik hoor maar niets van ze.
Maar ik loop dus wel klanten mis hierdoor.
Kan ook niemand afbellen verplaatsen of iets doorgeven.
Ik heb dus vanaf vrijdag al geen bereik en een simcard die dus niet werkt en ik kan ze ook niet bellen.
Wat moet ik nou? Normaal had ik niet zo in pniek geweest, maar het gaat hier om een bedrijfslijn.
Herkend iemand dit probleem, want dit kost mij klanten mensen, ik ben niet bereikbaar en ik kan niemand bellen.
Wat moet ik doen??Is het een kleinigheid dat ik over het hoofd heb gezien?
Kan iemand mij please tips geven?