K800i vs. W850i

• Peter

Ik ben van plan een nieuwe telefoon aan te schaffen, maar zit nog te twijfelen tussen de Sony Ericsson K800i en de W850i. Welkzou jij kiezen en waarom?

Bedankt!, Peter

• nielsb

waarom twijfel je tussen deze 2?

k800i zou ik nemen. betere camera en nu een actie van se dat je er een gig geheugenkaart bijkrijgt

• Peter

Omdat ik al min of meer besloten had dat ik voor een SE ging, vin het wel gave dingen.. Heb nu drie keer een nokia gehad (momenteel 6230i), en wil wel eens wat anders!

Maar die actie heb je bij de w850i ook (bij Hi, plus oordopjes) (bij t-mobile, plus spekaerset) maar daar gaat het me niet zo heel erg om..

Zit trouwens ook nog te twijfelen of ik na 6 jaar nog wel bij t-mobile wil blijven, ik vind hem nogal duur namelijk..! Bij T-mobile betaal je bij het abonnement Flex 25 0,17 per minuut en per sms, bij Hi is het 0,14 p/minuut en 0,07 p/sms. Als je bij t-mobile voor een relax abbo ga, dan bel en sms je weer uit twee aparte bundels, bij Hi is het gewoon 1 bundel!

Maybe dat hier ook nog tips over zijn? Bedankt!

• azalaia

Binnenkort, eind februari, komt de SE K810i uit, is nog beter.

Groeten van azalaia.

• Hussie

800i lijkt me..

Toch niet de 810i ?

Zo ja, waar kan ik die zien en wat is dan HET verschil?

• Marly

Je kunt de K810i nog niet in het echt zien, hij is n.l. nog niet uit. Wel zijn er foto's op internet te zien, o.a. op www.esato.com.

Er zijn enkele verschillen met de K800i, maar die zijn hoofdzakelijk van uiterlijke aard, zoiets als W800i/W810i.

De K810i is, zoals het nu mode is, dunner dan de K800i.

• Peter

Wat is de W850i minder dan de K800i, behalve de cam dan?

Voel zelf nl. wel wat voor de 850, omdat ik nogal veel aan het luisteren van radio/muziek luister, en de 850 is dan ook ingericht als walkman..