Navigatiesoftware Nokia 9300

• Marcel

Wie kan mij helpen aan Navigatiesoftware voor Nokia 9300

Heb al verschillende pogingen gedaan om software te downloaden via U-torrent; dit is echter niet gelukt. Wil er evt. wel een zacht prijsje voor betalen.

Ben al een paar keer flink beetgenomen; dus ik ben voorzichtig.

Alvast hartelijk dank.

Marcel

• Roag

Hallo Marcel,

Nooit iets betalen, dat is mijn eerste advies, tenzij je de boel in een winkel koopt natuurlijk. Ik heb mijn Nokia 9300 al een jaar of 2 en draai er ook al die tijd TT 5 mobiel op, naar alle tevredenheid. Als je in de nokia een kaartje stopt van maximaal 1gb, kun je er heel wat op kwijt en draait hij prima. Het makkelijkste is om via een card reader het programma op het kaartje te zetten met je pc en dan pas in je telefoon stoppen.

Ik zou je verder kunnen helpen met installeren maar ik weet niet of we in de buurt van elkaar wonen.

Suc6

• Marcel

Beste …..,

Leuk, bedankt voor je reactie. Misschien kom ik zo toch nog een stapje verder ?

Ik moet dus allereerst een geheugenkaartje aanschaffen van 1gb.

Een card-reader heb ik ook niet, deze zal ik dan ook eerst zelf moeten aanschaffen; dat is geen probleem. heb al gekeken op internet; ben ik voor ong. € 35,- klaar.

I

• Anonieme bezoeker

Heren,

Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om dit buiten dit prikbord om verder te regelen?

• Roag

Sorry, ok….

• Gerard

Hallo Roag,

Kun jij mij vertellen hoe ik b.v. West-Europa op mijn nokia 9300 draaiend krijg, heb inmiddels wel al enige tijd tom tom mobile Benelux draaien.

Groet,

• Roag

Hallo Gerard,

Ik heb het gedaan door de map via een cardreader van de pc op de card te zetten van de telefoon.

Suc6