Voicedailing wekt niet op n73

• ilse

Ook ik ben de trotse bezitter van de n73. Deze functioneert naar alle tevredendeid, maar 1 ding zit mij niet lekker. Mijn voicedailing werkt niet. Ik ben er inmiddels achter dat je deze niet hoeft te “programmeren met mijn eigen stem”, en dat al mijn contacten op de geheugen van de telefoon moet zitten en niet op mijn simgeheugen. Uiteraard heb ik dit allemaal gecheckt, maar helaas, het werkt nog steeds niet. Kan iemand mij die gouden tip geven, zodat ik mijn zondagavond happy kan afsluiten???

Bedankt voor jullie tijd.

Met vriendelijke groet,

Ilse

• Jim

Als de voicedialing net zo brak is als met de N70 dan wens ik je succes, je moet het in de eerste instantie uitspreken zoals je telefoon dat doet… Dus met een blikkerige computer stem.

Ik heb gehoord dat je telefoon je stem wel leert, maar ik weet niet hoevaak je daarvoor moet iets moet inspreken.

• ilse

KON ik het maar inspreken als de computerstem, dan was ik al een heel stap verder.

Maar zelfs dat lukt mij niet.

Inmiddels ben ik er wel achter dat het een software probleem is, en dat ik mijn n73 moet updaten bij de nokia servicestations.

En dan maar afwachten of het inderdaad een software probleem was.

Groet Ilse