abbo opzeggen

• Ger

Hej,

Vorige week zat mijn abonnement van 2 jaar erop bij HI.

Heb dit echter niet opgezegd, dus ik neem aan dat het nu automatisch verlengd wordt. Maar met hoe lang?

Dus met andere woorden, als ik het nu opzeg, hoelang zit ik er dan nog aan vast?

Thanx,

• erosnl

hallo

even op de site van hi kijken daar staat alle info die je nodig hebt

gr erik

• Marly

Het abonnement loopt idd gewoon door, maar je zit er niet weer voor een bepaalde periode aan vast, je kunt elk moment opzeggen, uiteraard wel met een opzegtermijn van drie maanden.

• Peter de G.

Als je je abonnement vergeet op te zeggen zit je volgens mij aan een nieuwe termijn vast. Dat heet stilzwijgende verlenging. Dat is hetzelfde als met een krant of tijdschrift. Ze zijn er mee bezig om de wet te veranderen die dit verbiedt. Ze moeten jou dan vantevoren informeren dat je abonnement afloopt, maar ik dacht niet dat dat al van kracht is. Het beste is om ruim 3 maanden van te voren op te zeggen. Even goed in je agenda noteren.

PdG.

• henk

zoals erosnl al zei, het contract wordt met de dag verlengd met een opzegtermijn van 3 maanden!

• Erik

Peter de G. schreef:

>

> Als je je abonnement vergeet op te zeggen zit je volgens mij

> aan een nieuwe termijn vast. Dat heet stilzwijgende verlenging.

Onzin!

> Dat is hetzelfde als met een krant of tijdschrift.

Onzin!

> Ze zijn er mee bezig om de wet te veranderen die dit verbiedt.

Juist!

> PdG.

• Peter de G.

Correct, het schijnt overal iets anders te zijn. Bij Vodafone b.v. als je te laat bent geldt de laatste dag van de lopende maand plus 3 maanden.

Groeten,

Peter.