Hey Guy's
Ik heb een Nokia N80 van bijna 8 maanden, Binnen die 8 maanden zijn er problemen ontstaan van het toestel. Zoals een Software up date, ik was naar Liditel Telecommunicatie (Nokia Servicepoint Heerenveen) en ik las de kwaal uit aan de medewerker. De man van Liditel ging kijken of de nieuwe software lokaal kon, maar nee ik was sowieso het toestel 3 weken kwijt. De medewerker zij''als het alleen om de software gaat, en kun je nog prima werken met het toestel zou ik het op een laag pitje zetten. Dus ik nam het toestel weer mee. In die tussentijd is ook de aan/uit knop defect geraakt, ik zou naar Liditel maar het leek me verstandig om m'n verzekering hiervoor in te lichten, Bij Actua zij men dat ik het schadeformulier in moest vullen en op moest sturen, en na ontvangst zal het toestel binnen 3 dagen door de reparateur opgehaald worden en ik kreeg dan een leen toestel. Als met al weet ik nog steeds niet waar ik aan toe ben, zal ik het toestel thuis laten of meenemen. Ikzelf ben wel een die automatisch het toestel altijd bij me het maar dan zal je net treffen dat die man komt voor m'n toestel. En als ik het thuis laat ben je niet bereikbaar voor het geval dat. Welke stappen kan ik ondernemen om dit de kop in te drukken?
Lemco