abbotje van 50 euri p maand zeker
Hahaha, evengoede vrienden, wat jullie willen.
Maar mn abo is:
1 jaar,
€ 24,50 200 minuten
€ 7,50 100 smsjes
——————————–
€ 32,-
en geen €50,- die jullie suggereren
Maar aangezien ik het wel lachen vindt, dat jullie me niet geloven, zal ik wel de afleveringsbon met prijs scannen en naar jullie doorsturen
wie t laatst lacht lacht t best, haha
greetz
kalle
Wat had je in gedachten? Een budget model, een middenmotor, de N95 zit zoveel op dat het ook stuk kan gaan en kent totaal geen degelijkheid. En als je Nokia een beetje kent komen ze nooit hun planning na. De N95 die in het 1e kwartaal pas volgens Nokia op de markt moet gaan komen, denk het niet ik denk tegen de zomer. Nokia loop achter de feiten aan.
Lemco
Dat zou me dan ook niet zo verbazen.
Ben zoals ik al zei nog niet een fan van nokia.
Alleen de 6230 destijds gehad, verder meestal samsung.
We zullen zien wanneer ie gaat verschijnen. Mocht dit idd pas
over paar maanden zijn, moet ik op zoek naar andere.
Enig idee welke er op dit moment in de buurt komt (excl 5.0mp cam ), want die zijn
er nog niet echt veel.
greetz
De enige telefoon die in Nederland te verkrijgen valt is de LG KG920. Dat toestel heeft nog wat meer dan de N95 qua camera eigenschappen, zoals optische zoom en de camera is roterend. Alleen de belkwaliteit is niet zo goed als die van Nokia, die trouwens de top behoord. En wat dan nog mocht de N95 in de winkels liggen zou ik maar extra uitkijken voor kinderziektes, want de software waar de N95 op gaat draaien is weer een stapje hoger dan die van bijv. N80. (9.1 3trd edition. de N95 9.2 3third). Nee Nokia is niet meer wat het geweest is. het beste Nokia toestel blijft toch de 6310i!!!! Of je zou een import model kunnen nemen zoals de Xcute DV2 daar zit een 6 Mpixel camera.
Lemco
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?