teleurstellingen nokia n95...?

• **josty**

abbotje van 50 euri p maand zeker

• Lemco

Minstens Josty, Of hoger, om de N95 gratis te krijgen gaat 'm klauwen met geld kosten iedere maand. Vooral met een 1 jaar abonnement.

Lemco

• KalleTuup

Hahaha, evengoede vrienden, wat jullie willen.

Maar mn abo is:

1 jaar,

€ 24,50 200 minuten

€ 7,50 100 smsjes

——————————–

€ 32,-

en geen €50,- die jullie suggereren :P

Maar aangezien ik het wel lachen vindt, dat jullie me niet geloven, zal ik wel de afleveringsbon met prijs scannen en naar jullie doorsturen ;)

wie t laatst lacht lacht t best, haha ;)

greetz

kalle

• Lemco

Ik hoop maar dat jou toestel geen bugs bevat, want dan kun je om de haverklap opsturen. En ik ben niet de enige die Nokia een @!#$ merk vindt qua degelijkheid. Want wat erop zit kan ook stuk gaan.

Lemco

• KalleTuup

das zeker waar

ben zelf ook niet fan van nokia.

meer samsung, maar die hebben voorlopig nog niks nieuws.

En moet nu kiezen ;)

greetz

• Lemco

Wat had je in gedachten? Een budget model, een middenmotor, de N95 zit zoveel op dat het ook stuk kan gaan en kent totaal geen degelijkheid. En als je Nokia een beetje kent komen ze nooit hun planning na. De N95 die in het 1e kwartaal pas volgens Nokia op de markt moet gaan komen, denk het niet ik denk tegen de zomer. Nokia loop achter de feiten aan.

Lemco

• KalleTuup

Dat zou me dan ook niet zo verbazen.

Ben zoals ik al zei nog niet een fan van nokia.

Alleen de 6230 destijds gehad, verder meestal samsung.

We zullen zien wanneer ie gaat verschijnen. Mocht dit idd pas

over paar maanden zijn, moet ik op zoek naar andere.

Enig idee welke er op dit moment in de buurt komt (excl 5.0mp cam ;) ), want die zijn

er nog niet echt veel.

greetz

• KalleTuup

kzie net dat de datum op die ene site die ik in het begin noem alweer is verschoven naar 26-02-2007.

begin te geloven dat het inderdaad nog even gaat duren.

maar kwacht wel af. alle tijd:)

laterz

• Lemco

De enige telefoon die in Nederland te verkrijgen valt is de LG KG920. Dat toestel heeft nog wat meer dan de N95 qua camera eigenschappen, zoals optische zoom en de camera is roterend. Alleen de belkwaliteit is niet zo goed als die van Nokia, die trouwens de top behoord. En wat dan nog mocht de N95 in de winkels liggen zou ik maar extra uitkijken voor kinderziektes, want de software waar de N95 op gaat draaien is weer een stapje hoger dan die van bijv. N80. (9.1 3trd edition. de N95 9.2 3third). Nee Nokia is niet meer wat het geweest is. het beste Nokia toestel blijft toch de 6310i!!!! Of je zou een import model kunnen nemen zoals de Xcute DV2 daar zit een 6 Mpixel camera.

Lemco

• thijs

waarom is de n95 niet goed & niet oke qua degelijkheid? wie heeft dat ding al in zn handen gehad???

ik wil wlan, gps, goede camera, moet office hebben, windows erop draaiend etc.

kom maar met een tip dan!