Fabrieksinstellingen/reset Nokia 6100

• Jan Tak

Hallo,

Ik heb een nokia 6100 die ik helemaal wil resetten. Ik heb 'm ooit gebruikt (jaren geleden), maar mijn vader heeft nu een gsm nodig. Hoe kan ik hem het beste resetten? Ik wilde “Fabrieksinstellingen herstellen”, maar daar heb ik een beveiligingscode voor nodig, (het is wel een simlockvrij, dus dat staat er los van, maar ik zou niet meer weten bij welke provider/winkel ik de telefoon heb gekocht).

Ik wil dus eigenlijk gewoon alle instellingen hebben zoals ze zijn als je de gsm krijgt. Ook het telefoonboek moet leeg (geen zin om die items met de hand te gaan verwijderen).

Kan iemand mij hiermee helpen?

Bedankt alvast!

• erik

hallo

probeer eens de standaart nokia code

die is 12345 mischien als je hem nooit verandert heb nog wel de goede

niet geprobeert is altyd mis he

gr erik

• Lemco

Als je de telefoon helemaal wil restten moet je *#7370# en dan de code 12345 invoeren. Dan reset de telefoon helemaal en haalt hij alles eruit. Je krijgt hem dan zoals hij uit de winkel is gekomen, en moet je datum en tijd ook weer invoeren.

Lemco

• Zelfunlocken.nl

Je kan de mastercode van je toestel op mijn website aanvragen. De mastercode kan je invoeren wanneer je toestel om de beveiligingscode vraagt. Elke nokia toestel heeft een unieke mastercode.

Met vriendelijke groet,

Dhr. J.Albert

ZELFUNLOCKEN.nl - Eindelijk de mogelijkheid om zelf uw Nokia GSM te unlocken en de beveiligingscode te berekenen. UNIEK IN NEDERLAND.

Website: http://www.zelfunlocken.nl

• Paul

weet ie het signaal van je provider dan nog wel te vinden ?

• Jim

Ja, en dat kost natuurlijk weer geld :Z

Sluikreclame noemen we dit…

• jawad

mijn neef heeft een beveiliingscode op zijn gsm gezet hij heeft zijn gsm een paar weken in de kast laten liggen wegens aankoop van een nieuwe gsm en nu is die nieuwe kapot en wil hij die oude terug gebruiken het is een nokia 5200

maar hij kent de beveiligingscode niet meer als ik de telefoon aanzet vraagt hij pincode die tik ik in die is juist en dan vraagt hij beveilingscode ik heb *#7370# en dan 12345 geprobeert maar elke keer als ik een hekje invul geeft die aan dat de code fout is wat kan ik dan wel doen om de beveiligingscode te resetten

• Erwin

Ik heb precies het zelfde, weet iemand wat ik nu moet doen?

• Richard

ik heb een nokia 6280

heb een nieuwe simkaartjuh er voor gekocht

als ik de pin code invoer dan staat dat de code oke is

daarna krijg ik een beperkings scherm dat je daar een code moet invoeren

weet een van jullie hoe ik aan die code kom ?

bedankt alvast ik hoop dat jullie me kunne helpen

• ...

mensen help ik heb men beveiligingcode veranderd ik type die en dan is die code fout wat moet ik doenn helpp

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.