Slidephone met mp3 ?99,95 goede deal?

• jessy

mijn sagem my401z T-mobile is €59,99 bij de kijkshop

• assde

als je de knop naar boven in gedrukt houd kan hij haarder (op de muziek player)Mike van Zoelen schreef:

>

> Voor degene die hem heeft hou kan ik het volume regelen als

> de muziek player aan staat. In de handleiding staat het

> kleine knopje aan de zijkant lang indrukken maar het werk

> niet iemand enige idee ???

• rianne

Ik heb de telefoon nu 2 jaar en ik vind het een harstike fijne telefoon. Niet kapot te krijgen.. Hijs 2x al in de wasmachine geweest en alles doet het nog. Ik heb hem vaak laten vallen en daar kan die gewoon goed tegen. Dus als je onhandig ermee bent is het een goed telefoontje.

De mp3 is wel goed en je ken zelf je eigen playlist in elkaar zetten. Alleen moet je niet op het grafische letten.

Ook heb je maar 4 achtergrondkleuren in het menu wat me gauw zat maak. maar dat mag wel na 2 jaar. Je kan vrij lang met de batterij doen zelf na 2 jaar moet je hem pas op laden na een dag of 3/5 licht eraan hoe erg je hem gebruikt.

Mijn conclusie is vooral: Het is een fijn toestel maar je moet niet op het grafische letten.

• Marianne

hallo :)

ik heb hem zelf ook en op het volume harder/zachter te zetten moet je het het pijltje boven het knopje OK in gedrukt houden je ziet dan een volume balk (je ziet dit alleen als je je mp3 aan hebt en dus een liedje aanzet)

• Marianne

Hallo,

het klopte inderdaad niet wat er in het boekje staat over het regelen van het volume. Omdat het volume te regelen druk je op het knopje van je MP3 en houd je daarna het knopje: /\ ingedrukt het knopje dus boven de OK dan krijg je een volume balk en zo kun je het regelen. Er zit trouwens heel mooi geluid op!

Hoop dat je hier nog iets aan hebt :) succes!