Route 66 mobile 7 N73 werkt niet

  • leon

    Hoi Ik heb een raar probleem met route 66 mobile 7

    Netjes het programma aangeschaft cd rom geinstalleerd naar mijn mini sd card.

    Daarna in mijn telefoon gestopt en toen kwam het geen installatie icoon te zien van route 66.

    Na wat op en neer gebeld te hebben met deze jongens, stuurde ze mij een sis installatie bestandje toe. (wel raar dat dit achteraf nagestuurd moet worden).Nadat erop gezet te hebben, zag ik het icoontje om het programma te installeren. Dit is allemaal goed gegaan. Maar nu komt het standaard stond het programma op engels, ik heb daarna in het menu instellingen van route 66 gekozen voor nederlands ( dit was al mee geinstalleerd) en daarna gaat het volledig mis. Zodra ik nederlands heb aangeklikt stopt het programma en kom ik weer gewoon terug in het menu aplicaties waar het icoontje staat. Het programma sluit gewoon af).Als ik hier weer op klik start route 66 weer gewoon op en maakt ook verbinding alle opties werken verder goed. Maar zodra ik weer naar instellingen ga sluit het programma wederom af. Flink lastig dus omdat je toch in het menu instellingen moet zijn om alles aan te passen. Bij route 66 zijn ze nu maar eens aan het uitzoeken wat het kan zijn. ze zijden eerst tegen de verkoper dat hij het verkeerde pakket aan mij had verkocht. dit is helemaal te gek. Zijn er meer mensen met dit probleem?? Of weet iemand wat dit zou kunnen zijn? Alvast hartelijk dank.

  • Van Dijk Fotografie

    leon..

    ik heb ook problemen met mijn toestel nu ..

    heb je al een oplossing gevonden ervoor?

    ik hooor graag van je

    Henri van Dijk

  • Peter

    Raar heb het zelfde pronleem

    bij mijn oude telefoon 6680 werkte alles prefect

    zou je mijn iets kunnen laten weten of toesturen als je meer weet

    alvast bedankt