D900 (toetstoon)

  • Pt

    Hoi, ik heb net mijn D900 binnen !!! Prachtigh toestel. Maar kan iemand mij vertellen hoe ik de toetstoon (als ik een toets indruk krijg ik steeds geluidjes, dat is irritant!) kan uitschakelen??

    In het menu (via instelling, feluidsinstellingen toetstoon) kan ik hier niets aan veranderen oftewel aan en uitzetten lukt niet.

    Hoe kan ik dit verhelpen?

  • Midden Europa Vakanties

    Heel lastig en typisch Samsung. Stel je thema niet in, verander de achtergrond en verander nog een aantal dingen in de menuinstellingen. Dan ineens kan je het wel veranderen…….

    MR

  • @ppie

    Toetstoon kun je uitzetten d.m.v. de volumetoetsen aan de zijkant van het toestel. Tijdens een gesprek kun je d.m.v. deze toetsen het volume van het gesprek regelen en tijdens standby kun je het volume van de toetsen hiermee regelen.

  • ML

    Kijk in je handleiding op blz. 35

  • Pt

    ML dit klinkt goed, maar heb ik natuurlijk al geprobeerd!

    In mijn menu is de mogelijkheid om iets te selecteren bij toetstoon op dit moment niet aanwezig. het hokje blijft grijs en er zitten (voorlopig?) geen keuzemogelijkheden bij…..

    Weet iemand hoe ik hier wel een keuze kan krijgen? Ik heb ook al met een andere achtergrond geprobeerd maar ook dit werkt niet!

  • Midden Europa Vakanties

    Ik kan het even niet uitproberen geen D900 in de buurt, maar ga flink lopen kloten met je instellingen. Je moet een aantal instellingen veranderen, die met het menu en de telefoonisntellingen te maken hebben en dan ineens werkt het. Ik weet niet meer wat het was. Kostte mij zelf een aantal minuten.

    MR

  • PT

    Ik lag er ff een weekje uit met een kapotte videokaart….vandaar deze late reactie!

    het is me idd eindelijk gelukt om die toetstoon uit te schakelen. Je moet kloten met de instellingen (thema eruit, achtergrond veranderen maar vooral bij het intkken van een te bellen nr de wijze waarop veranderen!!!)

    Bedankt voor de reacties!!

  • Mandy

    Probeer eens de zijkant van je toestel. Hier zit een knopje waarbij je het toetsgeluid harder en zachter kunt zetten.

    Su6

  • Yvonne

    Menu

    Instellingen

    Display-instellingen

    Display bij kiezen nr.

    Lettertype >>> kies Normaal

    dan is er niks aan de hand maar als je wat anders kiest dan doet ie t niet.

    Verders hoe je geen enkele andere instelling te wijzigen.

    Succes

  • Yvonne

    Menu

    Instellingen

    Display-instellingen

    Display bij kiezen nr.

    Lettertype >>> kies Normaal

    dan is er niks aan de hand maar als je wat anders kiest dan doet ie t niet.

    Verders hoe je geen enkele andere instelling te wijzigen.

    SuccesPt schreef:

    >

    > Hoi, ik heb net mijn D900 binnen !!! Prachtigh toestel. Maar

    > kan iemand mij vertellen hoe ik de toetstoon (als ik een

    > toets indruk krijg ik steeds geluidjes, dat is irritant!) kan

    > uitschakelen??

    > In het menu (via instelling, feluidsinstellingen toetstoon)

    > kan ik hier niets aan veranderen oftewel aan en uitzetten

    > lukt niet.

    > Hoe kan ik dit verhelpen?