Nokia 6233 Schroefjes ontbreken

• <<Ingrid>>

Onlangs heb ik een nieuwe Nokia 6233 ontvangen en nu blijkt dat het frontje onderin iets wijkt, dit doordat er schroefjes ontbreken op de hoeken achter het batterij klepje, makkelijk te zien accu hoeft er niet uit.

Wie heeft dit ook of meegemaakt en hoe is dit opgelost.

Graag reactie

Jan B

• Adrie

Beste Jan,

Dit heb ik ook gehad. Kwam er naar een paar weken achter omdat er heel snel stof achter het glas kwam. Ik ben er toen gelijk mee naar een Nokia servicepunt gegaan en heb dit laten zien. Hadden zij nog nooit eerder mee gemaakt. De telefoon had ik niet bij hun gekocht en dus was het geen garantie. Ook raden zij mij af om naar de verkoper (internetbedrijf) terug te gaan omdat deze ook geen garantie zou toe kennen. Schroefjes moesten besteld worden en kosten ongeveer 20 euro. Dit is nu al 4 weken terug en ik wacht er nog steeds op. De telefoon heb ik inmiddels verkocht. De koper wist wat er mee aan de hand was en heeft wat ik inmiddels heb begrepen dit zelf opgelost maar hij heeft wel stof achter het glas zitten.

Het enigste wat je kunt doen is naar een Nokia servicepunt gaan.

Succes.

• zackary

wat een slechte service zeg! dit had je zeker niet hoeven pikken.

een service point van nokia behandeld ALLE nokia's binnen de garantietermijn, waar dan ook gekocht.

20 euro voor een paar schroefjes? man, je laat je flink belazeren. je hebt een toestel wat slecht is afgewerkt en je moet genoegdoening eisen!

een kennis van mij heeft dit ook gehad. hij is naar een servicepoint (nijkerk) gegaan en de schroefjes zijn er ter plekke ingezet!

• Adrie

Het volgende servicepunt is meer dan 30 kilometer hier vandaan maar hoe kan het dat er zoveel 6233 telefoons zonder deze schroefjes worden geleverd? Ik heb in verschillende forums al meer mensen gehoord hier over?

• wim

nokia is bagger tegenwoordig! dat hoef ik niemand toch meer te vertellen? nu dit, anders wel softwareproblemen etc etc…

Nee, het laatst degelijke toestel dat ze gemaakt hebben is de nokia 6310i..

Jammer van Nokia.

wim

• Lemco

Ja echt Nokia is echt bagger, mijn lader van de N80 is ook kaduuk. Ik moet ook nog naar een Nokia Servicepoint voor een software update en de lader laten nakijken. Ik denk dat je beter met Nokia Nederland beter beklaag kunt indienen, om die schroefjes van die 6233. @!#$ man je mag tegenwoordig wel ieder product van Nokia na checken of het wel 100% is, zowel voor de bouw van het toestel en de software en de meegeleverde accessoires.

Lemco

• Midden Europa Vakanties

Mensen met elk merk is erg wel wat…….

Ik heb nu een aantal dagen de E50 gehad en fantastisch. Wat een topproduct!!!

MR

• Marly

Marc, ze zullen jou toch heus geen toestel sturen, waar schroefjes aan ontbreken, of iets anders aan mankeert, om te testen voor NieuweMobiel ;). Denk dat ze het toestel toch wel even zullen checken, alvorens het naar je toe te sturen, zoiets zie je immers meteen. Softwareproblemen zijn natuurlijk iets anders, dat kunnen ze niet zo makkelijk checken.

• **josty**

inderdaad,ik heb altijd al nokia gehad en is me altijd goed bevallen

ben ik nou de enige die er nauwelijks problemen mee heeft gehad…?

• <<Ingrid>>

Ale met al, is het goed gekomen ik heb 2 schroefjes ontvangen via het Business Center van KPN en deze er zelf ingedraaid, deze schroefjes zijn kosteloos opgestuurd.

Jan B