belvolume 6230i

  • Charles

    Wie weet er een oplossing voor het volgende probleem: Mijn nokia 6230i belt altijd met oplopend belvolume ook als hij ingesteld is op BELLEN Alvast bedankt voor een reactie Charles

  • Schottofski

    Ik denk dat je pech heb…

    Ik heb al langer als een jaar een 6230i met hetzelfde probleem. Ik heb het toestel al 2 keer bij een Nokia Servicepunt laten nakijken en daar hebben ze 2* de nieuwste software erin geflasht. Maar dat hielp niet.

    Ook heb ik het toestel ter reparatie aangeboden bij T-mobile. Deze hebben het toestel weer voorzien van een nieuwere softwareversie maar daarmee was het probleem nog steeds niet verholpen. Ik denk dat er dus ergens een fout in de hardware zit maar ik heb nog geen mensen gesproken die dezelfde problemen hebben. Het is wel jammer want de 6230i is een prettig toestel maar door de vele fouten in mijn toestel (ik heb ook problemen met de MP3 speler) gaat de gein er wel af…

    Suuk6…

    Schottofski

  • sander

    Hetzelfde probleem!

    nog niet opgestuurd / aangeboden ter reparatie!

    toestel nog net niet 1 jaar oud!

    wat denk je?

    opsturen of maar vergeten en nieuw toestel bij nieuw abbo? (wil eigenlijk sim only)

    zijn er kosten voor reparatie/garantie?

    groet,

    Sander

  • |< ¦ § \/\/ µ M

    Je hebt nog garantie op het toestel, als dit verholpen is dan kun je het eventueel verkopen als je een ander toestel gaat nemen bij een abonnement.

    Kis

  • Nijboer

    zelfde probleem.

    Al 1 keer weg gehad voor nieuwe firmware maar komt gewoon terug. De telefoon kan ook geen MP3's als ringtone afspelen. Gaat 1 of 2 maal goed en dan krijg je de standaard Nokia tune te horen die idd heel zacht begint.

    En de winkelier wil hem alleen maar steeds opsturen en zegt elke keer hetzelfde: Tja, gewoon weer opsturen. Wij snappen ook niet hoe het kan…