Vreemd verhaal van T-Mobile of ligt het aan mij !

  • Hans

    Ik heb een abonnement bij T-Mobile wat eigenlijkeen oud Dutchtoneabonnement is, hiermee waren zij toen een van

    de eerste waarbij je het beltegoed kon meenemen. Ik was toendertijd internationaal chauffeur en had van de meeste

    landen een pre-paid kaartje waar mijn naaste dan naar toe belde in NL belde ik vrij weinig dus het beltegoed liep zo

    langzaam op. Afgelopen December heb ik een Samsung Galaxy gekregen waar ik een redelijk goede ontvangst had

    op mijn woonadres (Lelystadhaven) tot zo'n week of 3 geleden toen was de verbinding op de begane grond weg, de

    rest van het huis en buiten geen probleem. Nadat ik een mail hierover had gestuurd naar T-Mobile namen zij contact

    met mij op. De verklaring zou volgens hun zijn dat de 3G mast het grote aanbod niet aan kan en een verbetering zou

    op korte termijn niet gerealiseerd worden en hun oplossing naar mij toe was werkelijk geniaal, ik moest maar een

    andere provider nemen en het opgebouwde beltegoed (zo'n 280 euro) zou ik dan helaas kwijt zijn, trouwens als ik

    mijn abonnement bij T-Mobile verander ben ik het ook kwijt. Een bijkomend probleem is dat ik op een transplantatie-

    lijst sta bij het UMCG Groningen wat inhoud dat ik 24 uur bereikbaar moet zijn !!!! Dus m'n GSM ligt boven aan de trap

    en dan maar hopen dat ik hem hoor overgaan. Zo ik heb het even van mij af geschreven en als iemand een tip of

    oplossing heeft ik houd mij aanbevolen. Hans

  • sipke

    Het kan idd wat T mobile schrijft. Je hebt een nieuwe GSM en die werkt waarschijnlijk op een ander netwerk (wel T mobile) Je kunt je oude GSM weer gaan gebruiken neem ik aan? Dan zou het goed moeten zijn. Als ook dat niet meer wil dan is het aannemelijk dat T mobile een storing heeft. Als je overstapt op een andere provider hoef je je beltegoed niet kwijt te zijn want die kun je gewoon als je elders bent gebruiken.

  • Hans

    Bedankt voor de tip ik ga de boer op zoals dat heet, van dat T-Mobile heb ik al een hele

    tijd mijn buik van vol, als je bij ze in een winkeltje komt lijkt het wel of er een stel robots

    in de rondte lopen. Ik word veel liever met een lach in de maling genomen.