Tele2 opzeggen

  • Ultraglide1998

    Ik heb een mobiel telefoon abonnement bij Tele2 vanaf begin dit jaar. Om het vergeten op te zeggen voor te zijn zeg ik altijd al mijn abonnementen zeer vroegtijdig op . Zo wilde ik ook bij Tele2 doen.

    Gister is er een nieuwe wet ingegaan die onder andere stelt dat je kan opzeggen zoals je je hebt aangemeld . Ik heb mij destijds via de site van Tele12 aangemeld dus wilde ik gister ook via de site opzeggen of via de mail. Nergens iets te vinden op de site dus via de virtuele chat een poging gedaan.

    Die medewerker zei dat er geen email-mogelijkheden zijn en dat ik moet bellen met de klantenservice ( 10 cent per minuut ). Verder zei deze medewerker dat ik pas in oktober 2012 MAG opzeggen.

    Dit is toch niet volgens die nieuwe wet of zie ik dit nu verkeerd ? Wie weet het antwoord en wie weet waar dat wetsartikel te vinden is.

    Ik baal zo van die Tele2.

  • Erik

    Waarschijnlijk heb je een jaarcontract, dat begin volgend jaar afloopt. Dit moet je dus eerst uitzitten. Je kunt nu wel alvast opzeggen per die datum. Je kunt het best per aangetekende brief opzeggen. Dan heb je bewijs!

  • axel

    De providers moeten gewoon hun site's aanpassen want volgens de nieuwe wet kun je opzeggen zoals je lid geworden bent, telefonisch, per email of schriftelijk dus. Aangetekend is veel te duur en heb ik nog nooit gedaan en het is altijd goed gekomen.