Nokia-winkel.nl manipuleert met accu's en reviews!!

  • Johannes

    Ik heb een aantal bestellingen achter de rug en nokia-winkel levert geen originele accu's (getest bij nokia service punt) overigens ook slecht voor de naam NOKIA, omdat zij zelf ook niks met nokia bedrijf te maken hebben! Ook mijn SLECHTE reviews (paar keer) worden niet getoond. Het lijkt ook of iedereen bij nokiawinkel koopt als je de reviews moet geloven?!? Op internet (tweakers, beslist etc) bijna geen review te vinden! Nokia-Winkel manipuleert zo de reviews zelf op hun site!!!!!!!!!

  • **josty**

    nog nooit gehoord van nokia-winkel.nl dus ik kan hier ook geen uitlatingen over doen

    maar dit is inderdaad een slechte zaak als dit zo is…

    ik vind dat een webwinkel ook verplicht is de slechte reviews op hun site te plaatsen,anders is dit (uiteraard) misleidend,maar ik denk niet dat ze dit verplicht zijn

    dat van die accu's is een verhaal apart,als ze beweren dat het originele accu's zijn dan dienen ze zich hier ook aan te houden,en als jij als koper ervan kunt bewijzen dat het geen originele is zullen zij er een oplossing voor moeten vinden…wat dat ook moge zijn

  • Laaf

    Als het zo slecht is waarom heb je dan een aantal keren besteld? Ik vind dit wel heel kort door de bocht..

    Ik heb ook al meerdere keren bij Nokia-winkel.nl besteld en altijd naar volle tevredenheid! Ik heb weleens meegemaakt dat een accu bijvoorbeeld niet goed werkte maar dit is altijd correct opgelost!

    Reviews kan ik niks over zeggen, ik heb tot nu toe alleen maar goede ervaringen.

  • Pieter

    Ook bestelt en gelijk retour, niet origineel. Vind het een kwalijke zaak naam “Nokia-Winkel” die dan niet originele accu's verkoopt! Ook direct een email naar Nokia zelf gestuurt. En inderdaad zijn de reviews heel verdacht, bijna nergens vind je reviews over nokia-winkel en als je de reviews op hun site mocht geloven lijkt het of half Nederland bij hun winkelt. Ze hebben nog meer reviews dan Bol.com :-) Moet je ook kijken bij nieuwe produkten, zit er gewoon een jaar tussen als ze nieuwe artikelen toevoegen.

  • Petra

    Klanten nemen echt een moeite om een review als er iets bijzonders is gebeurd. Kijk dat je bestelt en gewoon krijgt is de normaalste zaak van de wereld. En ja deze reviews als ik zo kijk zijn niet door de klanten allemaal zelf geplaatt, kan mij niet voorstellen. Maar grappig geen 1 negatieve….ja die worden verwijderd natuurlijk

  • saskia

    ik heb mijn bestelling bij Nokia-Winkel.NL; nooit ontvangen. ook heb ik twee keer beklag gedaan, maar geen antwoord op mijn emails. het zijn gewoonweg oplichters!

  • Astrid

    Ik heb op 3 april 2011 een accu besteld het is nu 20 april en ik heb ik nog steeds niets ontvangen,

    in de eerste instantie werd er dunnetjes met enig vertraging op mijn eerste email gereageerd, nu komt er helemaal geen reactie meer.

    Is dit wel een bonafide bedrijf vraag ik mij af?

    Waar kan je terecht met klachten over wel geint geld en niet geleverde producten?

    Zo is het een vorm van diefstal, zou aangifte doen bij de politie zin hebben?

  • **josty**

    je kan wel aangifte doen,maar de politie grijpt pas in als er meer dan een stuk of 100 klachten zijn

    dus je kan ervan uitgaan dat het een verloren zaak is…

    en vooral als het om zo'n ‘luttelig’ bedrag/bedragen gaat…als je begrijpt wat ik bedoel

    ik kan je alleen de tip geven om alvorens je iets bij een winkel koopt,eerst te kijken naar recensies van desbetreffende site

    mvg Joost

  • Remco

    Het klopt wat betreft reviews. Ik had een headset gekocht en dat ding deed het niet. Ik heb ze meteen gemaild bij de nokia-winkel nl op hun contactformulier en ook via email.

    Ze reageerden niet op email. Ook het qshops keurmerk wat op hun site staat, doet er niks aan. (hoewel die wel terug mailden) Ik had hen ook gemaild omdat ze bij de nokia- winkel niet reageerden.

    Ik heb de headset niet terug kunnen sturen omdat ze me geen terug stuuradres gaven met de opmerking van of geld retour of andere headset.

    Ik heb enkele mails in 1 maand tijd gestuurd en toen ben ik gestopt. Ik wilde iedereen aanraden op hun site niet bij die winkel te kopen maar juist: mijn reactie is daar niet geplaatst.

    Slechte ervaring dus met nokia-winkel. Mensen koop daar NOOIT! want als t niet goed is, kun je fluiten naar je geld!

  • **josty**

    voortaan gewoon eerst achtergrond informatie en beoordelingen van mensen opzoeken op internet alvorens je bij een (online) shop iets koopt…dan heb je dit gepeupel niet zo gauw