GSM oplichter in Tilburg

  • Danny

    Hierbij wil ik graag mijn ervaring mee delen met de andere zodat de consumenten bewuster voor hun producten moeten kiezen. Onlangs heb ik een toestel bij Zainab GSM Shop te Tilburg voor een bedrag van 300 euro gekocht. In eerste instantie kreeg ik een A4 blaadje als verkoop bon. Deze bon was mij niet helemaal vertrouwd. Dit omdat het gewoon een zelfgemaakte verkoopbon is en ik heb het gevoel dat er geen enkele manier van registratie aanwezig is. Thuis heb ik opgemerkt dat er geen Nederlandse taal geïnstalleerd is in het toestel. Twee dagen later kreeg ik verschillende storingen. De toestel ging vanzelf uit en het gehoor was ook niet duidelijk. Paar dagen later ben ik terug geweest naar de winkel (Zainab GSM Shop). Dit omdat op de bon staat dat ik een jaar garantie heb. De eigenaar heeft de toestel gekeken en zijn antwoord was dat ik de toestel heb laten vallen en dit is buiten de garantie. Ik heb herhaaldelijk duidelijk gemaakt dat het toestel is niet gevallen en ik heb hem maar paar dagen. Hij bleef bij zijn standpunt en ik met een kapotte toestel.

  • zackary

    dat soort mannetjes hoort thuis op een markt in Egypte ofzo. Ik zou geen zaken doen met dit soort lui!

  • TIP

    Beste Danny,.

    De winkelier dient een deugdelijk werkend product te leveren.

    Als je de telefoon zelf niet hebt laten vallen ( of . . iemand in je omgeving ! ! ) heb je recht op gratis herstel c.q.vervanging.

    Geef de winkelier de gelegenheid te bewijzen dat je klachten absoluut veroorzaakt zijn door het (laten) vallen van het toestel.

    Kan hij dat niet dan is gratis herstel binnen 2 weken redelijk, lukt het niet binnen deze termijn is vervanging een optie.

    Lukt hem dat ook niet kan je de koop als ontbonden beschouwen en dient hij je het aankoopbedrag terug te geven.

    Je kan de winkelier dit eerst mondeling mededelen, neem dan iemand mee als “getuige” reageert hij hier niet ( goed ) op dan moet je het in een aangetekende brief doen.

    Succes

  • nazanin0000@live.nl

    punt 1, hij is geen egyptenaar maar een afghaan

    punt 2 ik heb daar gewerkt hij is mijn oom en ik denk niet dat wat hij doet goed is

    beste danny als ik jou was zou ik politie bij halen want dit deed hij vaker

    succes

  • **josty**

    denk je nou werkelijk dat de politie hier iets aan doet..

    die lachen hun hemd uit hun box

  • Erik

    En zeker doen ze er na een jaar niks meer aan…