GSM met goeie fotocamera

• Annemieke

Ik ben op zoek naar een nieuwe mobiele telefoon maar het belangrijkste vind ikdat er een fotocamera inzit die mooie foto's maakt.

Welke raden jullie mij aan?

• Kever

Ik zou voor de Nokia N73 of Samsung D900 gaan!

Op www.nieuwemobiel.nl kan je zoeken en dan aanvinken wat voor jou “belangrijk” is, dan komt(en) er geschikte gsm('s) naar voren.

Suc6!

Groetjes #

• azalaia

Ook de Sony Ericsson K800i maakt mooie scherpe foto's, mijn zoon heeft dit toestel en hij is er helemaal lyrisch over.

Groeten van azalaia.

• **josty**

nokia zou ik persoonlijk niet nemen…vind de foto's ietwat aan de wazige kant…

en er moet echt goede lichtval zijn wil je scherpe fotos hebben

ik zou dan eerder voor een sony ericsson gaan

maar bij de sony ericsson vind ik de menu's weer vaag,maar dit komt omdat ik nokia gewend ben

• JeroenW

Een camera in een mobiel is nog steeds lang zo goed niet als een aparte camera.

Hier vind je wat voorbeelden van wat Nokia's kunnen doen:

http://www.flickr.com/cameras/nokia/

En voor SE:

http://www.flickr.com/cameras/sonyericsson/

• istanbullu

He Joost dit is niet leuk meer he. :D

• Lemco

Dat is waar wat Jeroen zegt, een GSM is en blijft een GSM en zal de digitale camera nooit overtreffen zoals Canon, Olympus, of Samsung. In www.fotomobieltje.nl is zijn de beste camera telefoons, de K800i, N73, N93, en de LG KG920. De meeste 3 van de 4 zit een 3.2 Mpixel camera in, in de LG KG920 een 5 Mpixel camera, Nokia met de N95 komt ook met de 5 Mpixel camera. Halverwege van 2007 komt de K850i die ook een 5 Mpixel camera heeft en zal ook weer tot beste camera toestel worden gekozen, maar het zegt allemaal niets, het is leuk voor een shot meer niet.

Lemco

• JeroenW

:-) Als er iets is wat op papier mooi staat en echt helemaal niks zegt over fotokwaliteit is het wel het aantal megapixels.

• Annemieke

Dank jullie wel voor de antwoorden.

Ik weet dat het nooit een gewone camera kan overtreffen, feit blijft dat ik mijn telefoon altijd bij me heb en het leuk vind om tijdens het wandleen met de honden af en toe een foto te maken. Als deze dan ook nogeens een leuke kwaliteit heeft is het mooi meegenomen!

• Lemco

Dus wat wordt het? De K800i om zijn goede foto kwaliteit, de N73 met zijn goede video kwaliteit, de D900 met zijn vele instel mogelijkheden, De N93(i) om zijn erg goede video kwaliteit, of de LG KG920 om dat hij alles heeft qua camera mogelijk heden.

Lemco