reparatie

• Elemmire Ciryatan

Hallo,

Ik heb de mobiel LG C1100 met de provider Telfort. Ik sla in mijn mobiel heel erg vaak wat op in mijn agenda. Ik stel tijd en datum in en zet het alarm ervoor aan. Nou is het sinds een paar dagen zo, dat mijn mobiel zegt dat het een ongeldige datum/tijd is. Dit is niet het geval, ik heb alles daarvoor nagekeken. Ik heb ook de datum en tijd opnieuw ingesteld, maar dit heeft niet geholpen. Als ik iets opsla in de agenda zonder een alarm, dan krijg ik geen melding met ongeldige datum en tijd.

Ik ben naar de winkel geweest waar ik mijn mobiel heb gekocht. Zij zeiden dat er een fout in de software zit en dat zij het niet zomaar kunnen maken. Ik vroeg hoeveel het ongeveer zou kosten, maar daar hadden ze geen idee van. Mijn vraag is nu, weten jullie misschien wat het ongeveer kan gaan kosten. Ik heb mijn mobiel nou ruim 2 jaar. Als zo'n reparatie ? 10,- is, dan laat ik het repareren, maar is het ? 50,- dan ga ik overwegen of ik een nieuwe mobiel ga kopen.

Weten jullie misschien wat ongeveer de kosten zullen zijn voor de reparatie? Alvast bedankt.

Groetjes Elemmire Ciryatan.

• Sip

Het is zonder meer duurder dan € 10. Bovendien is de kans groot dat het toestel wegens ‘waterschade’ afgekeurd word en je zelfs € 40 moet betalen om het ongerepareerd terug te krijgen.