GSM plaza

  • Flower Power

    Ik moest ff kwijt dat GSM plaza echt een goeie service bied, heb een abbo besteld met telefoon en sindsdien houden ze me per sms als zowel via de email op de hoogte van elke stap die uitgevoerd is.

    Vind ik echt toppie

    Moest ik even kwijt :) mag ook wel ns gezegd worden toch.

  • GsM FrEaK

    Ik snap niet dat iemand een abonnement afsluit met een toestel via internet.

    Als je naar een gewone winkel in je woonplaats gaat heb je het toestel toch gelijk.

    Als het nou om een toestel zonder abonnement gaat is via internet weer wel interessant.

  • Erik

    Dit heeft toch niks met het onderwerp te maken…?

  • Johan vd Zanden

    Freak ?

    Als ik jou reaktie zo lees heb ik het vermoeden dat jij wel meeer niet snapt . . .

    Heel simpel, omdat het in heel veel gevallen goedkoper is.

  • Flower Power

    Ja dat klopt ik ben bij de provider winkel (vodafone) geweest waar ik het abbonnement van krijg, maar dan via GSM plaza.. en wat blijkt, dan moet ik hem voor 2 jaar afsluiten met foon. Of heel veel bijbetalen.

    En nu voor 1 jaar. Dus tja.. dan is de keuze makkelijk. Ook bij Vodafone…

    En dan loop ik maar een risico, dat de foon misschien gebreken (kan) hebben. Het is dan maar voor een jaar. Als de telefoon uit de winkel komt, waar ze trouwens niet eens keuze hadden in de kleuren die dat toestel heeft, dan moet ik ook maar afwachten hoe snel ik hem van de reparatie terugkrijg en of ie ooit 100% word. Want dan moet ik er wel 2 jaar mee doen!

    En nu maar een jaartje. ALS hij al stuk gaat….

    Maar inderdaad daar ging het eigenlijk niet om, ik vond dat ik nu ik voor het eerst een abbo via internet nam dat ik meteen wel een te pakken had met een goeie service. Zonder eventuele vragen van mijn kant word je hartstikke op de hoogte gehouden, en dat vond ik zo top, dat ik dat even wilde zeggen. :)