SE W880i

  • beccie

    Mijn abo loopt ten einde en ik wil een nieuwe gsm bij mijn verlenging. Nu wilde ik eerst de SE W810i, maar nu las ik dat er een nieuwe op komst is de W880i. Op de site staat dat ie ergens begin 2007 wordt uitgebracht. Wie weet hier misschien meer details over te vertellen?

    Groeten,

    Beccie

  • Lemco

    Op de Russische site van MobileLife worden enkele specs van de Sony Ericsson Ai, ofwel W880i, genoemd. Tot nu toe was er van dit misterieuze toestel niet veel meer bekend dat enkele foto's.

    De specs zijn niet echt spectaculair te noemen, maar daarbij moeten we natuurlijk wel in gedachten houden dat het nog steeds om geruchten gaat.

    Enfin, volgens de Russen wordt de ‘Ai’ een Tri-band GSM met UMTS (waarschijnlijk 2100MHz), krijgt ie een 1.8 inch QVGA display, 2MP camera en een Memory Stick Micro geheugenkaart. Verder heeft ie ook Bluetooth, USB, eenmultimedia player (MP3, MP4) en 32Mb intern geheugen.

    Sony Ericsson heeft de ‘Ai’ overigens nog steeds niet officieel aangekondigd. De vraag is nu of ze die primeur bewaren voor de aanstaande 3GSM in Barcelona. . .

  • beccie

    Maar zou het een concurrent zijn voor de huidige W810i, als er qua specs niet zo vool verschil inzit en de camera blijft 2mp. Dan maakt het volgens mij niet zoveel uit, alleen de grote dan. Weet jij wanneer dat is in Barcelona?

  • Lemco

    Na dit bericht heb ik via Google gevonden, ik weet ook niet veel van het toestel dus ik weet dus evenmin als jij. Cambit 2007 is in Februari 2007 welke dag en datun i don't no.

    Lemco