advies gevraagd voor abonnement mobiel

  • mark

    Hallo,

    Graag jullie advies gevraagd voor het volgende, want ik zie door de bomen het bos niet meer…

    Ik heb momenteel een HI-20 abonnement, die over een paar maand afgelopen is.

    Ik wil graag een nieuw abonnement, maar natuurlijk wil ik er zoveel mogelijk uit halen.

    Een kado als een playstation is natuurlijk erg leuk.

    Ik wil mijn abonnement wel wat verhogen naar uiterlijk 25 euro per maand.

    Ook wil ik wel weer een 2jarig abonnement.

    Verlengen bij HI kan ook, maar dan krijg ik ‘alleen’ maar een gratis mobiel…..

    Hoezo luxeprobleem… Maargoed…

  • Peter de G.

    Kijk eens op Studentmobiel.nl Bij 2-jarig abonnement een Tom-Tom, Dell Laptop of een Lcd-tv. Maar let op soms vragen ze heel veel voor de portokosten, ik bedoel niet deze shop maar in het algemeen.

    Succes,

    PdG.

  • miesemuisje

    hej,

    via de website van hi kun je ook 5,- korting elke maand krijgen. Dus dan kan je naar Hi 30,- gaan. Erg leuk vind ik zelf. Tuurlijk een playstation is ook leuk of iets anders, maar elke maand 5,- korting kun je een abo hoger. Actie loopt tot 28 feb. tis maar dat je het weet :)

  • Peter de G.

    Ik zag vandaag trouwens een hele goeie site voor nieuwe abonnementen of verlengingen: www.telecomvergelijker.nl

    PdG

  • miesemuisje

    Goeie link, ben nog meer aan het twijfelen. Alleen de prijzen van de toestelen moet je volgens mij niet te veel aantrekken want die kan veel en veel goedkoper. Maar goed… ik twijfel tussen hi25 of hi 30 (per maand 5,- korting) wie kan mij advies geven?!??! Binnen korte tijd woon ik op mezelf. Heb nu een bundel van 100 min (telfort) en krijg die eigenlijk bijna niet op maar mn smsjes (90) krijg ik schoon op. Mijn voorkeur gata uit naar hi!